تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 10:47
کد خبر : 68500

نماینده ولی‌فقیه در مازندران: امر به معروف و نهی از منکر نباید آئین‌نامه‌ای اجرا شود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران: امر به معروف و نهی از منکر نباید آئین‌نامه‌ای اجرا شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: مهم‌ترین مسئولیت‌های حاکمیت و حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر بوده

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: مهم‌ترین مسئولیت‌های حاکمیت و حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر بوده که اجرا مهم است و باید بدانیم احیای این امر مهم بزگ‌ترین معروف است.

وی افزود: روز قیامت از این واجب مواخذه می‌شویم و باید با تمام توان وظیفه خود را بدون نگرانی از ابلاغ مصوبه‌ها و بودجه انجام دهیم و آن را سرلوحه کارخود قرار دهیم.

محمدی لایینی بیان کردد: تجربه نشان داد هر جا که از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران استفاده شد موفق بودیم و هر زمانی‌که نتوانستیم بهره بگیریم خودمان ضرر کردیم. همه ما باید بهترین شیوه را در این اجرای این فریضه مهم زمینه پیش بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: بهره‌مندی از تجارب نخبگان و صاحب نظران در راستای اجرای بهتر این امر از ضروریات ستاد بوده و در اقشار مختلف جامعه این فریضه را اجرا کنیم.

مازندران| حمایت دولت و مجلس از ستاد امر به معروف کشور ضعیف استستاد امر به معروف بستر مطالبه‌گری نظام‌مند را فراهم می‌کنددبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان منصوب شد

وی بیان کرد: آسیب‌ها و چالش‌های استان  را باید شناسایی و کارشناسان، صاحب‌نظران و نخبگان با توجه به فرهنگ غنی استان مازندران از توان فرهنگی و آموزشی ادارات و دانشگاه‌ها برای تببین و تشریح امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنند.

لائینی افزود: همه ما مدیون خون شهدا به ویژه شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستیم و با دلسوزی نسبت به مردم و بصیرت رسالتمان را به نحو شایسته اجرا کنیم تا شرمنده دین، ایمان و شهدا نشویم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران  نیز در این نشست گفت: با توجه به جذابیت‌های گردشگری و جنگلی استان، مازندران سالانه میزبان بیش از ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر گردشگر و مسافر بوده که باید در بحث اختصاص بودجه فرهنگی استان توجه شود.

خلیل صالحی افزود: سال گذشته از ۱۳۴ دستگاه در حوزه نظارت و بازرسی به عمل آمد که ۲۱ دستگاه برتر در حوزه عفاف و حجاب و طبق شاخصه‌های تعیین شده در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیر شد.

وی تصریح کرد: به استناد شیوه نامه تشکیل و نحوه فعالیت کمیسیون فرهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی، جلسات مختلف کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی با هدف بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان برگزار شد.

صالحی گفت: دوره‌های آموزشی امربه معروف و نهی از منکر برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی برای شش هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد و پس از مراحل گزینشی برای پنج هزار و۱۵۷ نفر کارت طلایه داران صادر شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد