تاریخ انتشار : جمعه 1 آذر 1398 - 10:59
کد خبر : 68088

مردم خود را نشان دادند و اکنون نوبت دولت است که مشکلات مردم را حل نماید

مردم خود را نشان دادند و اکنون نوبت دولت است که مشکلات مردم را حل نماید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: طلاق یکی از معضلات اجتماعی امروز جامعه ما است و آمارهای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: طلاق یکی از معضلات اجتماعی امروز جامعه ما است و آمارهای آن بسیار نگران کننده است و وضعیت استان هرمزگان در بحث طلاق خط قرمز را نشان می دهد.

وی ادامه داد: اگر طلاق در جامعه رواج پیدا کرد باید منتظر بسیاری از ناهنجاری‌ها باشیم.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: امر ازدواج بر مبنای عشق و محبت طرفین است و نمی توان کسی را مجبور به عشق ورزیدن کرد لذا مسئولیت سنگینی در این بحث وجود دارد که باید مورد توجه همه اقشار و آحاد باشد.

خطیب جمعه بندرعباس در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: آن روزی که امام عزیزمان فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند و آرزوی تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را مطرح کردند دشمنان نمی دانستند و حتی دوستان هم فکر نمی کردند بسیج تا این حد بتواند گره گشای مشکلات کشور باشد.

وی ادامه داد: هر کجا بسیج وارد میدان شد معادلات دشمن را به هم ریخت و امسال وارد ۴۰ سالگی بسیج شدیم و ۴۰‌، عدد کمال بسیج است و امروز بسیج وارد پختگی،کمال و گام دوم انقلاب شده است. 
عبادی تصریح کرد: چشم امید امت و رهبر معظم انقلاب به بسیج است و بسیج فرزند این ملت و عصاره همه ارزش های الهی است بنابراین بسیج در گام دوم انقلاب به دنبال اجرای طرح صالحین است.

امام جمعه بندرعباس گفت: طرح صالحین این مجال را به بسیج می دهد که با ایجاد یک شبکه سازمان یافته در بخش‌های مختلف، نیروها را به معرفت و بصیرت و معارف مجهز کند.

عبادی با اشاره به روز نیروی دریایی اظهار داشت: ما به حضور نیروهای دریایی در هرمزگان افتخار می کنیم و حضور این نیروها در آب های بین المللی یک ارزش است که از دوران هخامنشیان تا به کنون این حضور را به این شکل نداشته ایم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: رونق تولید کلید حل مشکلات کشور است و باید موانع رونق تولید از بین برود و این موضوع از مهمترین موانع وابستگی به اقتصاد نفتی است که دشمن با تحریم ها این زمینه را برای ما فراهم کرد.

وی افزود: اصلاح نظام درآمدی یکی از کارهای مهم است و وقتی نفت از چرخه درآمدی کشور حذف شد دولت باید به فکر منابع جایگزین باشد که بهترین آن مالیات است.

عبادی بیان کرد:منظور ما اخذ مالیات از کارمندان نیست اما خانه های بلااستفاده، کالاهای لوکس، ثروت های بادآورده، سود سپرده های بالا، مالیات اضافه بر وارداتی که مازاد بر نیاز انجام می‌شود، می‌تواند منابع خوبی باشد که از این طریق می توان ۴۰هزار میلیارد تومان آورده مالیاتی برای کشور داشته باشد.

خطیب جمعه بندرعباس ابراز داشت: ما در بحث طرح ساماندهی بنزین مخیر بین خوب و خوب‌تر نبودیم بلکه مخیر بین بد و بدتر بودیم زیرا اقتصاد ما کشش نداشت ، بلکه طبق آمار منحنی مصرف بنزین به گونه ای در حال رشد بود که ممکن بود در آینده حتی رو به واردات بیاوریم. 

وی افزود: دولت اعلام کرده درآمدهای ناشی از بنزین را به مردم برمی‌گردانند اما بخشی از بنزین مازاد و بنزینی که برای قاچاقچیان نمیصرفد قاچاق کنند، می تواند پیشران صادرات بنزین باشند.

عبادی تاکید کرد: مردم انتظار دارند با افزایش قیمت بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی تقویت شود تا نیاز به این نداشته باشند از ماشین های شخصی خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مردم مطالبه دارند نظارت دقیق بر بازار انجام شود تا بدون دغدغه بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

خطیب جمعه بندرعباس: مردم باید صرفه‌جویی در مصرف سوخت را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنند و من از مردم هرمزگان تشکر می کنم که آبرو برای استان خریدند و اجازه اعمال فعالیت به بدخواهان ندادند.

وی خاطرنشان کرد: از شورای تامین استان هم تشکر می‌کنیم که اجازه تحرک به دشمن را نداد مخصوصا نیروی انتظامی که شبانه روز در صحنه بود.

عبادی بیان کرد: نوبت دولت است که به مردم کمک کند و به فکر سفره مردم باشد و حق این مردم است و واقعا نوبت دولت است که مشکلات مردم را رفع کند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد