تاریخ انتشار : جمعه 1 آذر 1398 - 10:45
کد خبر : 68082

مرکز همسرگزینی در دانشگاه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

مرکز همسرگزینی در دانشگاه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

حجت الاسلام صفی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امسال مراسم ازدواج دانشجویی همراه با دانشگاه‌های دیگر کشور در دانشگاه برگزار می‌شود که در این راستا اردوی به مشهد مقدس داریم. حجت الاسلام صفی مطرح کرد: در این راستا کارگاهی با عنوان «مدل عشق» در چند مرحله

حجت الاسلام صفی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امسال مراسم ازدواج دانشجویی همراه با دانشگاه‌های دیگر کشور در دانشگاه برگزار می‌شود که در این راستا اردوی به مشهد مقدس داریم.
حجت الاسلام صفی مطرح کرد: در این راستا کارگاهی با عنوان «مدل عشق» در چند مرحله با همکاری معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه قبل از اعزام دانشجویان به مشهد مقدس برگزار می‌شود.
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد در ادامه بیان کرد: اردوی مشهد مقدس به مدت سه همراه با کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تسهیلات صندوق رفاه برای ازدواج دانشجویی گفت: وامی از سوی صندوق رفاه به دانشجویان تعلق میگیرد و دانشگاه در این راستا هزینه ایاب و ذهاب به مشهد مقدس را  به صورت رایگان پرداخت می‌کند.
صفی تصریح کرد: سال گذشته حدود ۳۲۰ دانشجو در این مراسم شرکت کردند که در این راستا معاونت فرهنگی نهاد رهبری با تحقیقاتی که انجام داده مبنی بر اینکه ازدواج دانشجویی موفق بوده یا نه که در این تحقیق میدانی مشخص شده آمار طلاق بشدت پایین است. مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: در راستای زدواج آسان مرکز همسرگزینی در دانشگاه شهرکرد راه اندازی می‌شود با توجه به اینکه سبک زندگی تغییر کرده جوانان در رفت و آمد خانواده‌ها گزینه مناسب پیدا می‌کردند، اما در حال حاضر رفت و آمد‌ها کمتر شده از طریق این سایت گزینه‌های ازدواج معرفی می‌شود.
وی بیان کرد: یکسری گزینه با گروه مشاوره و روانشناسان طراحی شده که معیار و ملاک‌ها در فرم ذکر شده است و در مصاحبه حضوری با متقاضیان دقیقتر این موضوع بررسی و نهایتا به هم معرفی می‌شوند.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد