تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 11:39
کد خبر : 67422

اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با فساد است

اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با فساد است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در همایش طلاییه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اجرای صحیح این دو فریضه راهی برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در همایش طلاییه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اجرای صحیح این دو فریضه راهی برای مقابله با فساد و منکر در جامعه است.

او با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر مصلحان جامعه هستند افزود: اگر چه هر یک از نهاد‌های حکومتی وظیفه مقابله با فساد و منکر را بر عهده دارند، اما نقش مردم در این حوزه پررنگ‌تر و اثرگذارتر است.

نکونام ادامه داد: مردم و به ویژه طلاییه‌داران امر به معروف و نهی از منکر با شرح وظایفی که برعهده دارند در قالب یک کار تشکیلاتی می‌توانند با اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با فساد نقش‌آفرینی کنند.

او با بیان اینکه اجرای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تشکیلات است، تصریح کرد: قوانین خوبی در این حوزه وضع شده است و حمایت‌های لازم انجام می‌شود، اما روش امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر به کارگیری روش‌های به دور از خشم و درگیری در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، افزود: زبان نرم بی‌شک اثرگذار است و مفاسد را برطرف می‌کند.

نکونام، آمران به معروف و ناهیان از منکر را مصلحان جامعه امروزی دانست و گفت: این افراد ادامه‌دهنده راه انبیای الهی هستند.

او، انگیزه‌مندی را از دیگر ضرورت‌های امروز جامعه برشمرد و افزود: اگر انگیزه نداشته باشیم کار بخوبی انجام نمی‌شود و در برابر هجمه‌های بی‌امان دشمن نمی‎توان اقدام شایسته‌ای انجام داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، محله‌ای کردن اجرای امر به معروف و نهی از منکر را کار بسیار ارزشمندی دانست و تصریح کرد: امید است به روزی برسیم که در تمامی کوچه‌های شهر شاهد فعالیت طلاییه‌داران امر به معروف و نهی از منکر باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد