تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1398 - 15:22
کد خبر : 67186

استقلال ملت ایران در پرتو اعتماد به بیگانگان نیست

استقلال ملت ایران در پرتو اعتماد به بیگانگان نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: اتحاد مسلمانان عزت و عظمت امت اسلامی را به دنبال دارد و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: اتحاد مسلمانان عزت و عظمت امت اسلامی را به دنبال دارد و دوستی مسلمانان با کفار سبب گرفتاری و فتنه در جامعه اسلامی می‌شود.

او با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره با منطق شیطانی خود به دنبال تضعیف و نابودی دین در جوامع اسلامی هستند افزود: دشمنان اسلام و استکبار جهانی باید آرزوی از بین بردن دین ما را به گور ببرند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: هم اکنون دولت و جریان سیاسی حاکم بر جامعه باید بصیرت داشته باشند، هدف نهایی دشمن را بفهمند و به آن‌ها تکیه و اعتماد نکنند.

حجت الاسلام مختاری با قدردانی و حمایت از گام‌های دولت در کاهش تعهدات برجامی از دولتمردان خواست بیش از این تن به تحقیر دیپلماسی التماسی در برابر استکبار نداده و بدانند شرف و آزادی ملت در پرتو اعتماد به بیگانه نیست.

او گفت: ملت ایران تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه در بخش دیگری از سخنانش به نقش ایمان در تشکیل خانواده مستحکم قرآنی و اسلام اشاره کرد و افزود: همه باید برای ایجاد شرایط ازدواج به موقع بر اساس ایمان و اخلاق تلاش کنیم تا بنیاد خانواده مستحکم باشد و دچار تزلزل، طلاق و آسیب‌های بعد از آن نشود.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به افزایش طلاق در جامعه، کمرنگ شدن ایمان و تقوی و تهاجم فرهنگی دشمنان را از موانع پیش روی ازدواج و افزایش طلاق عنوان و بر تقویت و تعمیق ایمان و فرهنگ دینی تاکید کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد