تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 4:14
کد خبر : 66567

نظارت‌های ضعیف و کیفیت نامطلوب نان در سی‌سخت/دستگاه متولی در خواب است

نظارت‌های ضعیف و کیفیت نامطلوب نان در سی‌سخت/دستگاه متولی در خواب است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، طی گزارش‌های زیاد مردمی در شهر سی‌سخت در خصوص کیفیت پایین نان و اوضاع و احوال نانوایی‌ها در این شهر و عملکرد اداره صنعت و معدن این موضوع یکی از دغدغه‌های مردمی شده است. همواره موضوع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، طی گزارش‌های زیاد مردمی در شهر سی‌سخت در خصوص کیفیت پایین نان و اوضاع و احوال نانوایی‌ها در این شهر و عملکرد اداره صنعت و معدن این موضوع یکی از دغدغه‌های مردمی شده است.

همواره موضوع کیفیت نان در سی‌سخت یک مشکل اساسی مردمی بوده و صدای آن‌ها به جایی نرسیده است.

بارها شاهد بسته بودن بی‌دلیل یک نانوایی به مدت چهار تا پنج روز در شهر سی‌سخت بوده‌ایم و بارها کیفیت بد نان باعث نارضایتی عمومی مردمی شده است.

بیشتر اوقات نانوایی‌ها از نبود آرد ناراضی بوده و بارها مشتریان از کوچکی و کم حجم بودن نان اعتراض کرده‌اند و بهداشت فردی افراد مشغول در نانوایی‌ها مورد اعتراض قرار گرفته است ولی متاسفانه اداره صنعت و معدن شهرستان دنا به هر دلیل عملکرد مطلوبی در این خصوص نداشته است.

از آن جایی که نان قوت غالب مردم بوده باید از نظر کیفیت پخت و سالم بوده در اولویت باشد، چرا که در استان و در این شهر بنا به گفته پزشکان یکی از دلایل اصلی بیماری‌های گوارشی است و خسارات جبران ناپذیری در پی دارد.

اداره بهداشت محیط نیز باید در این میان عملکرد و نظارت بیشتری بر نانوایی‌های شهر داشته باشد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس اکنون مدتی است که برخی نانوایی‌ها به دلیل نداشتن آرد تعطیل بوده و از دستگاه متولی گلایه‌مند هستند چرا که آرد مورد نیاز آنها را تامین نمی‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد