تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آبان 1398 - 11:15
کد خبر : 66425

گیلان| دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و ارزش‌های انقلاب است‌

گیلان| دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و ارزش‌های انقلاب است‌

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی  ظهر امروز در مراسم سوگواری هیئت‌های عزاداری نیروهای مسلح گیلان با اشاره به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها اظهار داشت: تمام سخنان و پیش‌بینی‌هایی که

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی  ظهر امروز در مراسم سوگواری هیئت‌های عزاداری نیروهای مسلح گیلان با اشاره به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها اظهار داشت: تمام سخنان و پیش‌بینی‌هایی که رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها در رابطه با آینده جمهوری اسلامی داشتند تحقق یافته است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، بصیرت، فهم و آگاهی بالا را از جمله ویژگی‌های شخصیتی مردم ایران دانست و گفت: مردم ما دارای دانش و بصیرت بالایی هستند و با همین درک و فهم بالا در مراسم سوگواری پیامبراکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) شرکت کرده و میزان ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان دادند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه هراس دشمنان انقلاب پس از بازگشت امام خمینی(ره) به میهن، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی در ایران بیشتر شد افزود: دشمنان می‌دانستند که بزرگترین هدف جمهوری اسلامی در واقع ایجاد تمدن بزرگ اسلامی بر مبنای احکام الهی و سنت نبوی است.

امام جمعه رشت: شفاف‌سازی دارایی مسئولان موجب افزایش اعتماد مردم به دولت می‌شودامام جمعه رشت: مسئولان جلوی تکرار حوادثی مانند ماجرای لردگان را بگیرند‌امام جمعه رشت: بسیاری از معضلات اجتماعی با احیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رفع می‌شوند

امام جمعه رشت با بیان اینکه در سال‌های آغازین انقلاب، دشمنان تمام مصوبات مجلس ما را رصد می‌کردند تصریح کرد: دشمنان می‌دانستند که قوانین ما برگرفته از قرآن است و در آن‌ سال‌ها، تمام امکانات و قوای خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بکار گرفتند تا به این حکومت نو پا و جدیدالتأسیس ضربه بزنند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به راه‌ها و نقشه‌های مختلف دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی افزود: تحمیل جنگ هشت ساله به ملت ایران یکی از طراحی‌های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود. 

وی ایجاد فاصله بین نسل نخست و نسل‌های بعدی انقلاب را جزء دیگر طراحی‌های دشمنان دانست و گفت: دشمنان می‌دانستند که نسل نخست انقلاب مانند آتش‌پاره‌های داغ و از مریدان واقعی امام خمینی(ره) هستند و امام(ره) نیز مرید آنان است لذا دشمن از انتقال فرهنگ و تجربه نسل نخست انقلاب به نسل‌های بعدی هراس دارد. 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دو قطبی‌سازی در جامعه اسلامی ایران یکی از طراحی‌های دشمنان برای ایجاد فاصله بین نسل نخست و نسل‌های بعدی انقلاب در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب است افزود: دشمن عملیات دوقطبی‌سازی خود را از همان ابتدای انقلاب آغاز کرد و در ابتدا، نخبگان جامعه را مورد هدف قرار داد.

آیت‌الله فلاحتی تأکید کرد: دشمنان خارجی واژه‌هایی نظیر اسلام ربانی و خشونت‌طلب، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، اعتدالیون و افراطیون، طرفداران برجام، مخالفان برجام و تعامل با جهان را از بیرون برای کشور ما طراحی کردند و افرادی در داخل کشور نیز این واژه‌ها را پذیرفتند در حالی که حزب ما فقط اسلام ناب محمدی است.

وی ایجاد تزلزل در اندیشه برخی نخبگان جامعه را از دیگر طراحی‌های دشمنان در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب دانست و بیان کرد: این طراحی دشمن موجب شد که زمانی که امام راحل، آمریکا را شیطان بزرگ قلمداد کردند برخی نخبگان گفتند که این تعبیر امام(ره) تعبیر درستی نیست و صدور انقلاب نیز معنا و مفهومی ندارد. 

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان، فتنه سال ۸۸ را محصول تلاش ۲۰ ساله دوقطبی‌های‌سازی دشمنان جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به این نظام دانست و افزود: فتنه‌ها همچنان در پیش است زیرا دشمنان می‌دانند که این نظام به سمت متعالی‌شدن پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد خدشه در صفوف به هم پیوسته و مستحکم مردم ایران هستند تأکید کرد: فرار برخی مسئولان از پاسخگویی به مردم و عدم پذیرش ضعف‌های عملکردی نیز از طراحی‌ها و خواسته‌های دشمنان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: مسئولان و تحصیل‌کرده‌های این نظام بدانند کسی که در این جامعه عهده‌دار مسئولیتی است باید در مسیر تمدن‌سازی اسلامی گام بردارد و مجاهدانه و دلسوزانه برای مردم کار کند و دست و چشمش نیز پاک باشد. 

امام جمعه رشت، استفاده از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های موجود داخلی را در مسیر رسیدن به موفقیت‌های بالا تأثیرگذار دانست و بیان کرد: عموم مردم، مسئولان و تمام کسانی که در رکاب انقلاب هستند بایستی برای حفظ آرمان‌های انقلاب همواره به هشدار‌ها و بیانات رهبر انقلاب توجه کنند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به شرایط کشور عراق خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که این کشور در یک دوران طلایی قرار گرفته به همین دلیل با استفاده از انسان‌های خودفروخته و آشوبگر می‌خواهد این دوران طلایی را از عراق بگیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد