تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 7:07
کد خبر : 6571

برگزاری مسابقه رادیویی «نماز در قرآن» ویژه ایام ماه مبارک رمضان

برگزاری مسابقه رادیویی «نماز در قرآن» ویژه ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، این مسابقه با هدف افزایش آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به آیات نمازی و تفسیر و تأویل آیات طراحی و برگزار می‌شود. مسابقه رادیویی نماز در قرآن ویژه ایام ماه مبارک رمضان از کتاب نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، این مسابقه با هدف افزایش آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به آیات نمازی و تفسیر و تأویل آیات طراحی و برگزار می‌شود.
مسابقه رادیویی نماز در قرآن ویژه ایام ماه مبارک رمضان از کتاب نماز در قرآن تألیف اسماعیل پور است که حاوی تفسیر آیات نمازی، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی است و به شکل پیامکی در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.
این مسابقه با همکاری اداره کل صدای استان‌های سازمان صدا و سیما است که همه روزه در ماه مبارک رمضان از طریق ۳۳ شبکه استانی و رادیو به روی آنتن خواهد رفت.
هر روز به چهار نفر از برگزیدگان مسابقه، به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس که جمعاً از ۱۲۰ نفر تقدیر خواهد شد و علاقه‌مندان کافی است عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ پیامک کنند.
همچنین شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و برای دریافت کتاب مسابقه به پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی «namaz.ir» یا کانال تلگرامی رسمی ستاد اقامه نماز به نشانی «namaz_ir@» مراجعه کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد