تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 12:33
کد خبر : 65469

کاهش آسیب‌های اجتماعی؛ زمینه‌ساز ایجاد آرامش در خانواده‌ها

کاهش آسیب‌های اجتماعی؛ زمینه‌ساز ایجاد آرامش در خانواده‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، امروز، ۱۳ مهرماه در دیدار با فرماندهان و معاونان انتظامی استان اردبیل به مناسبت آغاز هفته ناجا، اظهار کرد: با تلاش‌هایی که توسط نیروی انتظامی در کشور و استان انجام می‌شود در حال

کاهش آسیب‌های اجتماعی زمینه‌ساز ایجاد آرامش برای خانواده‌ها می‌شودبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، امروز، ۱۳ مهرماه در دیدار با فرماندهان و معاونان انتظامی استان اردبیل به مناسبت آغاز هفته ناجا، اظهار کرد: با تلاش‌هایی که توسط نیروی انتظامی در کشور و استان انجام می‌شود در حال حاضر شاهد امنیت و آرامش همه جانبه در جامعه و در بین خانواده‌ها هستیم و باید قدردان این امنیت باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به امنیت مثال‌زدنی در استان انتظار می‌رود تا مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در راستای ایجاد امنیت سرمایه گذاری و امنیت اقتصادی تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا شاهد توسعه هر چه بیشتر در منطقه باشیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه پلیس همواره در کنار مردم بوده و برای آرامش و امنیت مردم تلاش می‌کند، گفت: در استان اردبیل شاهد این مهم هستیم و نیرو‌های خدوم انتظامی به رسالت‌ها و وظایف خود به شایستگی عمل می‌کنند.

بهنام‌جو با اشاره به وجود مشکلات و نارسایی‌هایی در برخی از حوزه ها، هماهنگی و پیگیری هر چه بیشتر را زمینه ساز حل این مشکلات دانست و تصریح کرد: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا با تعامل همه جانبه زمینه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان فراهم شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را زمینه‌ساز ایجاد آرامش هر چه بیشتر برای خانواده‌ها دانست و افزود: با توجه به افزایش طلاق، به این حوزه ورود ویژه‌ای کرده‌ایم و بحث آموزش و مشاوره در این زمینه در اولویت قرار گرفته است.

استاندار اردبیل با اشاره به برخی تخلفات در فضای مجازی بیان کرد: انتظار می‌رود در زمینه برخورد با متخلفان و حریم شکنان در این حوزه برخورد‌های جدی و قانونی انجام شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد