تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 9:03
کد خبر : 65451

پلیس، مامن و پاسخگوی مطالبات مردمی است

پلیس، مامن و پاسخگوی مطالبات مردمی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدکاظم مدرسی» در همایش ائمه جمعه استان یزد که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: پلیس، امروز مامن و پاسخگوی مطالبات مردمی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدکاظم مدرسی» در همایش ائمه جمعه استان یزد که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: پلیس، امروز مامن و پاسخگوی مطالبات مردمی است.

وی اشاره به فعالیت و خدمات گسترده پلیس در سطح جامعه افزود: پلیس در کشور جمهوری اسلامی ایران پیشرو نظام به حساب می‌آید و همه انسان‌ها در تمامی برهه‌های زندگی با پلیس ارتباط دارند.

نماینده مراجع عظام تقلید در استان یزد با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: انقلاب اسلامی بر اساس امربه معروف و نهی از منکر به وجود آمده و حرکت امام حسین (ع) نیز بر اساس این موضوع بوده و در حال حاضر مقام معظم رهبری(مدظله) هم بر آن تاکید دارند.

مدرسی در ادامه با بیان این که ناجا نماد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، تصریح کرد: فردی که در نیروی انتظامی قدم می‌گذارد و مشغول به کار می‌شود مسئولیت الهی برای پاسداری از دین خدا را بر عهده دارد.

وی با اشاره به امنیت مطلوب استان یزد در سطح کشور، ادامه داد: این امنیت به خاطر تلاش های شبانه‌روزی ماموران پلیس استان و همچنین ایمان و ولایت مداری مردم دارالعباده یزد است.

این مسئول در پایان شرط موفقیت در ماموریت‌ها را دانستن شیوه های اسلام شناسی و مردم شناسی دانست و خاطرنشان کرد: اگر خواهان جامعه‌ای امن، سالم و پیشرفته هستیم باید امر به معروف و نهی از منکر در زندگی ما یک اصل باشد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد