تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 13:32
کد خبر : 65164

حمایت وزارت بهداشت از مرکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان علوم پزشکی دانشگاه آزاد

حمایت وزارت بهداشت از مرکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان علوم پزشکی دانشگاه آزاد

به  گزارش ایسنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای نخستین بار بر اساس عملکرد مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در مرکز رشد گیاهان دارویی و طب سنتی از این واحد دانشگاهی حمایت مالی می کند. حمایت مالی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مبلغ یک میلیارد و

به  گزارش ایسنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای نخستین بار بر اساس عملکرد مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در مرکز رشد گیاهان دارویی و طب سنتی از این واحد دانشگاهی حمایت مالی می کند.

حمایت مالی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که به حساب واحد اصفهان (خوراسگان) جهت حمایت از خرید تجهیزات و فعالیت های شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم پزشکی مرکز رشد گیاهان دارویی و طب سنتی واریز می شود.

مرکز رشد فوق یکی از مراکز رشد چهارگانه علوم پزشکی دانشگاه است که با مجوز شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه مشغول به فعالیت است و موفق به دریافت مجوز قطعی فعالیت از شورای گسترش وزارت بهداشت شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این مرکز هم ­اکنون دارای تعداد ۱۰ هسته فناور، ۱۸ واحد فناور و ۲ شرکت دانش­ بنیان با ۳۰ محصول تولیدی است که ۱۵ محصول آن در حال تجاری ­سازی است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد