تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 21:57
کد خبر : 116449

وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان باید شفاف‌سازی شود

وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان باید شفاف‌سازی شود

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز (۸ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: پس از تاکید مقام معظم رهبری بر پشتیبانی و رفع موانع تولید، جلسات ستاد تسهیل استان خوزستان به صورت مرتب برگزار می‌شوند. علاوه بر این جلسات، جلسات تخصصی نیز در کارگروه‌ها پیش از برگزاری جلسات

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز (۸ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: پس از تاکید مقام معظم رهبری بر پشتیبانی و رفع موانع تولید، جلسات ستاد تسهیل استان خوزستان به صورت مرتب برگزار می‌شوند. علاوه بر این جلسات، جلسات تخصصی نیز در کارگروه‌ها پیش از برگزاری جلسات اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار می‌شوند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی افزود: امروز مشکلات شرکت لوله‌سازی خوزستان در جلسه مطرح و پیگیری شد. با توجه به مباحثی که در خصوص این شرکت در فضای مجازی وجود دارد، باید در جلسه‌ای وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان شفاف‌سازی شود.

استاندار خوزستان گفت: باید مسائلی از جمله اینکه چه مسائلی وجود داشت، چه بر این شرکت گذشت و چه کاری باید برای این شرکت انجام داد، مطرح و شفاف‌سازی شود.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که در هفته آینده برگزار خواهد شد، مباحث مربوط به این شرکت باید مطرح شود تا برای همه رسانه‌ها و فضای مجازی شفاف‌سازی شود.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر لزوم جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی افزود: تغییر خط تولید شرکت لوله‌سازی خوزستان در دست بررسی است.

وی گفت: تعیین تکلیف در خصوص توجیه خط تولید در لوله‌سازی خوزستان باید زودتر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گرفت تا افکار عمومی اقناع شوند و شفاف‌سازی لازم انجام می‌شد.

استاندار خوزستان افزود: باید با هماهنگی روابط عمومی استانداری، نشست خبری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی به زودی برگزار و تمام جنبه‌های مساله لوله‌سازی خوزستان بررسی و راهکار مورد نظر برای وضعیت این شرکت ارائه شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد