تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 15:36
کد خبر : 65014

رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان فارس معارفه شد

رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان فارس معارفه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، نشست مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس امروز، ۷ مهرماه در محل نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسئولان مجمع رهروان امر به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، نشست مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس امروز، ۷ مهرماه در محل نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسئولان مجمع رهروان امر به معروف کشور برگزار شد، سردار سیروس سجادیان، فرمانده اسبق نیروی انتظامی فارس به عنوان رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این استان معارفه شد.
سردار حبیب‌الله نعمت‌الهی، مسئول هماهنگی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند بالاترین معروف حفظ نظام است لذا در ستاد کل نیروهای مسلح به این نتجیه رسیدیم که توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و مردمی بودن کارها را باید مورد توجه قرار دهیم.
وی با بیان اینکه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر یک تشکل غیرسیاسی و غیرحزبی و کاملاً فرهنگی است، گفت: این مجمع برای حفظ نظام در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند.
نعمت‌الهی، سیاست‌های کلی نظام برای حفظ آن که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند اعم از سیاست‌های حفظ آب، جنگل، انرژی، تأمین امنیت، اقتصاد مقاومتی و غیره را از جمله سیاست‌های این مجمع دانست که برای تحقق آن تلاش می‌کند.
مسئول هماهنگی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور یادآور شد: در اصل هشتم قانون اساسی امر به معروف سه حوزه دارد شامل حوزه مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم است که مقام معظم رهبری فرمودند در نظام جمهوری اسلامی بحث امر به معروف مردم به دولت پررنگ‌تر است بنابراین در مجمع رهروان امر به معروف این حوزه را تقویت کردیم و برای آن مطالبه‌گری می‌کنیم.
وی این نکته را یادآور شد که هدف ما خیرخواهی برای مردم است و هیچ‌گاه نمی‌خواهیم به کسی توهین کنیم و سپس ادامه داد: در ۳۱ استان کشور در این راستا به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد