تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 10:31
کد خبر : 64977

جهاد امروز در سنگر علم و دانش، مبارزه با ابتذالات فرهنگی است

جهاد امروز در سنگر علم و دانش، مبارزه با ابتذالات فرهنگی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روسا، نهادهای نمایندگی، حراست و معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌های استان و شهرستان‌های تابعه با موضوع راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در محل دانشگاه کردستان برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روسا، نهادهای نمایندگی، حراست و معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌های استان و شهرستان‌های تابعه با موضوع راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در محل دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروزه  گریبان‌گیر آن شده‌ایم، فضای مجازی است چراکه دشمنان دین و انقلاب درصدد نابودی ارزش‌های انسانی و شکستن حرمت‌هایی هستند که میان آحاد جامعه خصوصا خانواده‌های ایرانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود نقش خود را بر ترویج  برهنگی جامعه قرار داده‌اند، افزود: دشمنان ما بنیان خانواده را هدف قرار داده و خانواده را بهترین فضا برای تزلزل ارزش‌های دینی و اسلامی در نظر گرفته‌اند.  

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: جهاد امروز در سنگر علم و دانش،  مبارزه با ابتذالات فرهنگی است لذا هرکدام از ماکوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم.

الله‌مرادی به نقش اساتید، مسوولین امر و نهادهای حمایتی در دانشگاه‌ها در ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآور شد: ما به دنبال کارهای سلبی نیستیم لذا هدف ما اشاعه کارهای فرهنگی در اجرای این فریضتین است، هیچ‌کس در جامعه به دنبال مچ‌گیری نیست چراکه همه فرزندان ما هستند و طبق رسالت خود باید نسل جوان را از مشکلاتی که تهدیدشان می‌کند مصون داریم.

الله‌مرادی  تاکید کرد: تلاش ما بر این است که مسوولین  و دانشجویان مجری ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر باشند.

وی جلوگیری از اشاعه فساد در محیط اداری و دانشگاهی را ضروری عنوان کرد و گفت: باید زمینه معروفات در  جامعه فراهم شود به همه  سمت و سوی مدیریت آرامش و ترویج معروفات سوق داده شوند و ریشه فساد و منکرات خشکانده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، مسؤولیت‌پذیری، صیانت از اموال و سرمایه‌های عمومی، رعایت حرمت اشخاص، الگوی حجاب و عفاف، تقویت روحیه تحمل و مدارا، همزیستی مسالمت آمیز را از معروفات اعلام کرد و افزود: اساتید و مدیران دانشگاهی باید به شاعه معروفات و نهی از منکرات اهتمام ورزند. 

وی با بیان اینکه ما آمر به معروفی نمی‌خواهیم که خود  آمر به منکر باشد، افزود: بهترین افرادی که خود هدایتگر، زمینه‌ساز و  آمر به معروف باشند در سطح دانشگاه‌ها برای ترویج این امر باید انتخاب شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد