تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 16:13
کد خبر : 64653

تولید ۱۲ میلیون متر چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد

تولید ۱۲ میلیون متر چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری امین صلابت، گفت: کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد، با تولید ۱۲ میلیون متر چادر مشکی با کیفیت در ۴۵ نوع ساده و طرح‌دار،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری امین صلابت، گفت: کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد، با تولید ۱۲ میلیون متر چادر مشکی با کیفیت در ۴۵ نوع ساده و طرح‌دار، علاوه بر تامین نیاز داخل، مانع خروج ارز از کشور شده است.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این کارخانه سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن نخ و ماهانه ۳۰ تن رنگ و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه حجاب شهرکرد مصرف یک سوم چادر خانم‌های ایرانی را تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد: در تنها کارخانه چادر غرب آسیا الیاف ایرانی با دانش روز مهر تأیید خریداران را به خود اختصاص داده است.

صلابت با اشاره به اینکه چادر مشکی حجاب از نظر نفوذناپذیری آب و استاندارد شماره چهار را کسب کرده است، اظهار داشت: در کارخانه حجاب شهرکرد ۵۰۰ نفر مشغول بکار هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد