تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 14:32
کد خبر : 64567

برق پایدار پایه و اساس پیشرفت کشور است

برق پایدار پایه و اساس پیشرفت کشور است

سردار علی رزمجو روز دوشنبه در آئین تجلیل ازایثارگران و فعالان فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: برق یکی از صنایع اثر بخش است که اثر آن همواره در زندگی مردم پدیدار است. وی بیان کرد: برق در تمام عرصه‌های معیشتی، اقتصاد و حتی سلامت مردم نقشی انکارناپذیر ایفا

سردار علی رزمجو روز دوشنبه در آئین تجلیل ازایثارگران و فعالان فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: برق یکی از صنایع اثر بخش است که اثر آن همواره در زندگی مردم پدیدار است.

وی بیان کرد: برق در تمام عرصه‌های معیشتی، اقتصاد و حتی سلامت مردم نقشی انکارناپذیر ایفا می‌کند.

رزمجو ادامه داد: تابستان سال گذشته بوشهری‌ها سال دشواری را سپری کردند ولی با تلاش کارکنان صنعت برق میزان خاموشی در تابستان امسال به کمترین ممکن رسید.

وی گفت: در این رابطه هنرمندی، خلاقیت و ابتکار شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر باعث شد استان در زمینه برق به افق روشن‌تری نسبت به گذشته دست پیدا کند.

رزمجو با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: برق به واسطه کارکرد موثر خود علاوه بر زندگی شخصی حتی در امور دفاعی نیز توانسته نقشی چشمگیر را ایفا کند.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس که دشمن با تمام امکانات و تجهیزات به جنگ با ایران برخواسته بود رزمندگان تا آخرین فشنگی که دراختیار داشتند جنگیدند و این اقدام ناشی از قدرت والای ایمان آنان بود که تا پای جان به دفاع از سرزمین خود پرداختند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: یکی از جلوه‌های ویژه هشت سال دفاع مقدس عملیات رمضان بود که با یورش برق‌آسا رزمندگان اسلام دروازه بصره درنوردیده و وارد این شهر شدند.

رزمجو اظهار کرد: فلسفه یک مومن اهتمام به امر به معروف و نهی ازمنکر است که سلامت فکری، اداری، معیشتی و اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی گفت: با وجود هجمه‌های مختلف در زمینه‎های حجاب، اخلاق و مسائل اقتصادی بافت مذهبی انسان‌های پرهیزکار باعث شده تا فضای خدمت صادقانه و خالصانه همچنان محیا باشد.

در حاشیه این آیین با اهدا لوح از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و فعالان امر به معروف و نهی از منکر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تجلیل شد.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد