تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 - 5:59
کد خبر : 6452

۴۰۰ اثر به جشنواره عکس ققنوس رسید

۴۰۰ اثر به جشنواره عکس ققنوس رسید

وحید نمازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین جشنواره استانی عکس ققنوس با محوریت مستند اجتماعی شامل موضوعاتی از قبیل حاشیه‌نشینی، اعتیاد، متکدیان، کارتن‌خواب‌ها، کودکان کار، کودکان خیابانی و غیره در خراسان شمالی برگزار شد. نمازی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه گذشته بود، تصریح کرد:

وحید نمازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین جشنواره استانی عکس ققنوس با محوریت مستند اجتماعی شامل موضوعاتی از قبیل حاشیه‌نشینی، اعتیاد، متکدیان، کارتن‌خواب‌ها، کودکان کار، کودکان خیابانی و غیره در خراسان شمالی برگزار شد.

نمازی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه گذشته بود، تصریح کرد: طی این مدت، ۴۰۰ اثر از ۴۸ هنرمند استان به دبیرخانه شورای خانه عکاسان حوزه هنری خراسان شمالی ارسال شد.

وی افزود: این آثار توسط هیئت‌داوران شامل ساسان مؤیدی، داوود عامری و داریوش اورانوس بخت، مورد داوری و در مراسم اختتامیه جشنواره، آثار برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس استانی ققنوس، پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی اظهار کرد: روز چهارشنبه سوم خردادماه جاری نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ کارگاه آموزشی این جشنواره با عنوان «بررسی عکس‌های دفاع مقدس و عکاسی مستند اجتماعی خیابانی» با حضور عکاسان کشوری و استانی و داوران جشنواره برگزار می‌شود.

نمازی تصریح کرد: آثار منتخب دومین جشنواره عکس ققنوس، در قالب نمایشگاه‌های شهری در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد