تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 6:12
کد خبر : 10411

اسامی داوران مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر سراسر کشور

اسامی داوران مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر سراسر کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که شامگاه ۲۰ مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در جوار حرم رضوی آغاز شد تا ۲۳ مرداد ادامه دارد و ۳۴ نفر از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که شامگاه ۲۰ مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در جوار حرم رضوی آغاز شد تا ۲۳ مرداد ادامه دارد و ۳۴ نفر از اساتید بزرگ قرآنی داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارند.
بنابر این گزارش، قضاوت رشته حفظ عمومی را نجمه شبانی‌قهرودی، هاجر عزت‌پژوه، سمیه حاجعلی، فهیمه گلپایگانی و استبرق چاپلقی و رشته همخوانی را هاجر عزت‌پژوه، اکرم دژبان، سمیه حاجعلی و فهیمه گلپایگانی بر عهده دارند.
همچنین در رشته حفظ کل و ۵ جزء قرآن را مائده ادیب‌زاده، مرضیه دیانی، اکرم دژبان، طاهره میرغیاثس، غصون مسلمی، صدیقه حسینی، اعظم الوندی، محبوبه کاتب، سمیه خشنودی، منصوره سرمدی و پروین امیرآبادی به داوری می‌پردازند.
علاوه بر این، فاطمه عیدی‌پور، مریم سعیدی و سیده زینب تقوی‌پور در رشته حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و مرجان نیاورانی، زهرا بهاری، ‌زینب آقایی، فاطمه اصلاحی، اعظم الماسی، فرخنده کریم‌زاده، مژگان گلزاری، فاطمه یگانگی و طاهره عبداللهی در رشته قرائت تحقیق و ترتیل قضاوت خواهند کرد.
یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش دختران از ۲۰ تا ۲۳ مردادماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد