تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1396 - 5:25
کد خبر : 19828

آغاز اجرای طرح خانواده مطهر در هرمزگان

آغاز اجرای طرح خانواده مطهر در هرمزگان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد از برگزاری چندین نشست طرح خانواده مطهر در استان هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: با همکاری ستاد اقامه نماز استان و امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ها این نشست‌ها در یک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد از برگزاری چندین نشست طرح خانواده مطهر در استان هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: با همکاری ستاد اقامه نماز استان و امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ها این نشست‌ها در یک هفته به طور متوالی و با حضور بانوان شاغل و خانه دار در شهرستان های هرمزگان برگزارمی شود.

وی هدف ازبرگزاری این دوره های آموزشی را توجه به نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی اعلام کرد و افزود: طرح آموزش  خانواده مطهر با سرفصل های روابط زوجین، تربیت فرزند و سبک زندگی اسلامی اجرا می شود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان تصریح کرد: توجه به جایگاه نماز و همچنین عبادت و بندگی با بهره گیری از آیات قرآن کریم از دیگر اهداف اجرای طرح خانواده مطهر در عرصه نماز است.

یعقوب نژاد بیان داشت: شهرستان های معین برای برگزاری این طرح در هرمزگان بندرعباس، ‌میناب، رودان، بندرلنگه و بندرخمیر هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد