تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 11:17
کد خبر : 63284

نهضت حسینی ترسیم رسالت آمران به معروف و ناهیان از منکر است

نهضت حسینی ترسیم رسالت آمران به معروف و ناهیان از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با تسلیت فرار رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش اظهار کرد: محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است.

وی گفت: عاشورای حسینی نمونه بارز معروف‌گرایی و منکرستیزی در تاریخ بشریت است و قیام عاشورا و نهضت حسینی با امربه‌معروف و نهی از منکر پیوندی ناگسستنی دارد.

امام‌جمعه اسفراین افزود: بلاشک سرفصل بایدها و نبایدهای نهضت حسینی ترسیم شخصیت و رسالت آمران به معروف و ناهیان از منکر است و کسانی که می‌خواهند در این عرصه قدم بردارند باید مبرا از خودخواهی و خوش‌گذرانی باشند.  

محمدیان در ادامه گفت: بهترین ره‌آوردی که از نهضت حسینی نصیب ما شیعیان شده تاسوعا و عاشورای حسینی است که این ایام تفکر و اندیشه و سرمایه شیعه است که همچون در گران بهایی باید حفظ شود و از آن پاسداری کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان با اشاره به بدعهدی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در قضیه برجام گفت: اروپا هم‌کاسه آمریکا است و بدون آمریکایی‌ها هیچ قدمی را برنمی‌دارند.

وی بابیان اینکه دیپلماسی کشورمان باید به هنگام باشد گفت: در پشت‌صحنه اروپائیان نقشه‌های شومی نهفته است که نباید به آنها نیز اعتماد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد