تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 11:15
کد خبر : 63274

امر به معروف و نهی از منکر سبب جلوگیری از ترویج فساد می‌شود

امر به معروف و نهی از منکر سبب جلوگیری از ترویج فساد می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در ارومیه، ماموستا یحیی اسماعیلی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت تکاب با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اگر این موضوع مهم در جامعه رواج یابد سبب جلوگیری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در ارومیه، ماموستا یحیی اسماعیلی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت تکاب با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اگر این موضوع مهم در جامعه رواج یابد سبب جلوگیری از ترویج فساد در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر، واجب فراموش شده در جامعه بوده و راه انبیای الهی است و سبب وحدت در جامعه شده و حافظ امنیت جامعه است.

امام جمعه اهل سنت تکاب با اشاره به شهادت امام حسین(ع) گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از اولاد رسول خدا(ص) بوده و نبی مکرم اسلام فرمود، حسین از من و من از حسین هستم، هر کس او را دوست بدارد مرا دوست داشته است.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر این فرموده پیامبر(ص) را به خوبی تجربه کنیم، به فضیلت مقام امام حسین(ع) پی برده چون شخصیت ایشان همانند شخصیت حضرت محمد(ص) است.

اسماعیلی با اشاره به فلسفه قیام حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه مسلمانان رهبری ظالم و فاسد داشتند، امام در مقابل آنها ایستاد و در مقابل یزید شرابخوار بیعت نکرد و فلسفه قیام حسینی نیز ادامه راه پیامبران بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد