تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 7:50
کد خبر : 63022

کار مذهبی و اعتقادی چندانی در مدارس انجام نمی‌شود

کار مذهبی و اعتقادی چندانی در مدارس انجام نمی‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، همزمان با ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر، همایش «متولیان فریضتین» به‌همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس امروز، ۱۲ شهریورماه در شیراز برگزار شد.حجت‌الاسلام جلیل راستی، معاون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، همزمان با ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر، همایش «متولیان فریضتین» به‌همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس امروز، ۱۲ شهریورماه در شیراز برگزار شد.
حجت‌الاسلام جلیل راستی، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در این همایش با بیان اینکه مشکلات فرهنگی به دلیل فاصله‌ بین مردم و کارشناسان دینی است، گفت: مردم برای ارائه مسائل و مشکلات خود نیازمند رجوع به روحانیت هستند، از این‌رو روحانیون باید در معرض مراجعات مردم قرار گیرند.
وی افزود: در مدارس، کار تربیتی، مذهبی و اعتقادی چندانی برای دانش‌آموزان صورت نمی‌گیرد، این‌قدر که به مسائل آموزشی می‌پردازند به مسائل اعتقادی پرداخته نمی‌شود.
حجت‌الاسلام مهدی آدینه، مسئول شوراهای امر به ‌معروف و نهی از منکر مساجد شیراز هم در این همایش، ایده‌پردازی در امربه‌معروف و نهی از منکر را یکی از مشکلات مهم دانست و گفت: امیرالمومنین(ع) می‌فرماید اگر امربه‌معروف را رها کنیم حاکمانی بر ما مسلط می‌شوند که اگر خوبان شما هم دعا کنند مستجاب نخواهد شد.
وی بابیان اینکه جذابیت‌سازی برای جوانان و نوجوانان یکی از کارهای بسیار مهم در بخش امر به ‌معروف است، افزود: باید با شیوه‌های مختلف و متنوع در این عرصه فعالیت کرد تا بتوانیم در این بخش موفق عمل کنیم.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی ستاد امر به معروف شیراز در ادامه اضافه کرد: اگر بیان می‌کنیم که نباید جشن‌های آن‌چنانی و موسیقی مبتذل وجود داشته باشد، می‌طلبد که در صحنه حضورداشته باشیم.
وی با اشاره به برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: راه‌اندازی سه‌شنبه‌های مهدوی کار بسیار مطلوبی است که انجام می‌شود البته به‌شرط اینکه از هیچ ارگانی کمکی دریافت نشود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد