تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 6:29
کد خبر : 62917

به تصویر کشیدن چهره خشن و فقیر از کردستان مشکلات استان را حل نمی‌کند

به تصویر کشیدن چهره خشن و فقیر از کردستان مشکلات استان را حل نمی‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر استان، اظهار داشت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بسیار حساس و حائز اهمیت است که اگر خارج از چارچوب آن عمل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر استان، اظهار داشت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بسیار حساس و حائز اهمیت است که اگر خارج از چارچوب آن عمل کنیم نتیجه عکس خواهد داد.

وی نحوه برخورد و رفتار آمران به معروف و ناهیان از منکر را در نتیجه مثبت یا منفی آن، بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: رفتار مدیران نیز باید الگویی برای امر به معروف و نهی از منکر باشد.

استاندار کردستان در این خصوص تاکید کرد: باید مراقب باشیم هر حرفی را هر جایی به زبان نیاوریم و هر مطلبی را به هر مجموعه ای نسبت ندهیم.

مرادنیا با یادآوری هفته دولت، دلیل ماندگاری یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را رفتار آنان، الگو بودن در پاکدستی، تواضع و مردمی بودن عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کردستان خون پاک شهیدان بومی و غیر بومی در کنار هم بر زمین ریخته شده و سزاوار نیست که امروز اسم قاچاق و فساد و کولبری را در کنار اسم کردستان قرار دهند، با این پسوند و پیشوندها مشکل کردستان حل نمی شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: به تصویر کشیدن چهره خشن و فقیر از کردستان نه تنها مشکلات استان را حل نمی کند بلکه اولین تاثیر آن این است که مردم را از سرمایه گذاری، توسعه و ماندگاری در استان، نا امید می کند.

مرادنیا با گله مندی از نادیده گرفته شدن نقاط قوت و اقدامات انجام شده در استان، تصریح کرد: اگر دستگاه های اجرایی مشکل دارند، پس عملکرد شما و ما و دستگاه های نظارتی زیر سوال است.

وی افزود: چرا باید اجازه دهیم عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه قلم فرسایی کنند و به جای روحیه دادن به مردم، در زمین دشمن بازی کنند.

استاندار کردستان ضمن اشاره به تخریب ناجوانمردانه مدیران استان در فضای مجازی، گفت: تصور نشود مدیران ما کم کار هستند، کسی قصد کم کاری و خیانت به این استان را ندارد، اما امکانات کم است بنابراین لازم است هر جا ضعفی هست صادقانه مطرح شود و هر جایی که نیاز به پشتیبانی و حمایت است در کنار مدیران باشید؛ به فرزندان استان اعتماد کنید و به آنها دلگرمی بدهید.

۴۶

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد