تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 5:24
کد خبر : 62834

گردهمایی بزرگ آمران به معروف در کرمان برگزار می شود

گردهمایی بزرگ آمران به معروف در کرمان برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمد مطهری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: شعار امسال این هفته «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسئولیت اجتماعی» نامگذاری شده است و امروز بیش از هر زمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمد مطهری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: شعار امسال این هفته «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسئولیت اجتماعی» نامگذاری شده است و امروز بیش از هر زمانی در کشور نیازمند اجرای واقعی امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به اینکه همه ما در برابر جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم مسئول هستیم بیان کرد: اگر منکری در سطح جامعه فراگیر شود دیر یا زود خود ما را نیز درگیر می‌کند و در نهایت یک جامعه را به سمت نابودی می‌برد.

مطهری افزود: همایش هیات های مذهبی و مساجد کرمان برای حمایت و تحقق  امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از جمله برنامه‌های این هفته است.

او عنوان کرد: همایش امر به معروف مسئولان ادارات، اتحادیه و اصناف و دستگاه‌های نظامی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به اینکه روز جمعه همزمان با ششمین روز از ماه محرم تجمع و راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان کرمان برگزار می‌شود افزود: در شهر کرمان گردهمایی بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر صبح روز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد