تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 22:43
کد خبر : 105277

رسیدگی به امور مسجد وظیفه اهالی محل است

رسیدگی به امور مسجد وظیفه اهالی محل است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی گروههای خیریه، جهادی و فرهنگی با محوریت مساجد اظهار داشت: مسجد باید به عنوان مرکز فعالیت های اسلامی و دینی و همچنین مکانی جهت مطرح کردن موضوعات فرهنگی،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی گروههای خیریه، جهادی و فرهنگی با محوریت مساجد اظهار داشت: مسجد باید به عنوان مرکز فعالیت های اسلامی و دینی و همچنین مکانی جهت مطرح کردن موضوعات فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مورد توجه همه باشد.

وی عنوان کرد: حضور جوانان انقلابی، کانون های فرهنگی هنری و بسیج بر زیبایی مساجد می افزاید.

وی با تاکید بر شکل گیری فراگیر گروه‌های جهادی افزود: نباید اجازه بدهیم کاستی و رویدادهای نامیمون ۴۰ ساله اول انقلاب در ۴۰ ساله دوم نیز اتفاق بیفتد بلکه باید رویدادهای خوب را با کمیت، کیفیت و قدرت تقویت کنیم.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: اگر رویداد مخربی هم وجود داشته  است باید شناسایی و از تکرار آن جلوگیری شود که این امر با تقویت مساجد امکان دارد.

وی تصریح کرد: امید می رود جوانان انقلابی، گروه های جهادی، روحانیون و مسئولان، بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند، تا آرمان ها و اهداف متعالی کشور محقق شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد