تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 8:51
کد خبر : 62756

قرار دادن کردستان در راس فساد کشور اشتباه است

قرار دادن کردستان در راس فساد کشور اشتباه است

محمود الله مرادی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه برخی از رسانه اعلام کرده‌اند کردستان در راس فساد کشور قرار دارد اظهار داشت: اعلام این اخبار حرفی اشتباه است چراکه همه مدیران و دست‌اندرکاران در حال کار کردن هستند و همه آلوده نیستند. وی

محمود الله مرادی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه برخی از رسانه اعلام کرده‌اند کردستان در راس فساد کشور قرار دارد اظهار داشت: اعلام این اخبار حرفی اشتباه است چراکه همه مدیران و دست‌اندرکاران در حال کار کردن هستند و همه آلوده نیستند.

وی اضافه کرد: امر به معروف بهترین راهی است که می توان از  آن در یک مسیر درست برای اصلاح جامعه از آن استفاده کرد و تمامی مسائل از جمله اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی را به سمت بهبودی حرکت داد.

انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید قائل به نتیجه باشد

دبیر شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه امرو به معرف با زبان خوش سخن گفتن برای انجام دستور الهی و دوری از منکرات مورد غضب الهی است افزود: انجام این فریضه نباید قائل به نتیجه باشد به طوری که عامر به معروف نباید در همان لحظه در انتظار عمل به فریضه شخص مقابل باشد.

وی افزود: در ستاد به دنبال ایجابی شدن این فریضه هستیم و تلاش می شود معروفیت در جامعه شکل گیرفته و منکرات از جامعه زدوده شود و برای تحقق این مهم رسانه‌ها بهترین ابزار هستند و اگر به مسئولیت ذاتی خود توجه کنند بسیار اثر گذار را در فرهنگسازی جامعه خواهند داشت.

۳۰۰ برنامه آموزشی مربط با امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اجرا می شود

الله مرادی اضافه کرد: در این هفته تلاش کردیم هر شهرستان به تناسب مشکلات خود معروفیت‌های جامعه را احصا کند که در این راستا ۷۷ آسیب شناسایی شده و برای کاهش اثرات این آسیب ها دوره های آموزشی مختلف در قالب گاره ها برگزار می شود.

وی یادآور شد: مقرر شده در این راستاطی هفته جاری ۳۰۰ برنامه آموزشی مربط با امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اجرا شود که مناطق هدف این کارگاه ها مساجد، پایگاه ها و امکان عمومی روستاها، دهستان ها، بخش ها و شهرها است.

از اول تا هفتم ماه محرم الحرام هر سال به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

۳۰۳۴

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد