تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 10:50
کد خبر : 62516

سند راهبردی امربه‌معروف در استان سمنان باید تدوین شود

سند راهبردی امربه‌معروف در استان سمنان باید تدوین شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی ظهر امروز در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های مختلف در مورد ترویج

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی ظهر امروز در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های مختلف در مورد ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر استفاده شود.

اهواز|فضای مجازی در ترویج «امر به معروف و نهی از منکر» نقش به‌سزایی دارداجتماع طلایه‌داران امر به معروف در خراسان جنوبی برگزار می‌شود‌روحیه انقلابی و احیای امر به معروف در ادارات کرمان تقویت می‌شود

وی افزود: امر معروف فریضه و تکلیفی است که همگان در قبال اجرای آن در جامعه اسلامی باید احساس تکلیف کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در استان سمنان به دغدغه رهبر معظم انقلاب در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر است باید در تمامی جوانب اخلاقی، رفتاری و گفتاری انجام شود.

سرهنگ دامغانی گفت: نباید اجازه داد برخی بی‌اخلاقی‌ها و بداخلاقی‌ها در جامعه رواج یابند و سلامت اجتماعی را دچار خدشه کنند.

وی رواج منکرات در جامعه اسلامی را خطری عنوان کرد که تک‌تک افراد جامعه را درگیر خود می‌کند و نه‌تنها سلامت فرد بلکه تهدیدی برای سلامت خانواده و اجتماع محسوب می‌شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان تأکید کرد: شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر باید در ادارات به‌صورت ویژه و فعال عمل کنند و لازم است از ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر استفاده شود.

سرهنگ دامغانی گفت: اجرا و پیاده‌سازی امربه‌معروف و نهی از منکر تضمین‌کننده امنیت و سلامت اجتماعی و کاهش‌دهنده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نظیر بی‌حجابی و بدحجابی‌ها در سطح جامعه است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم، در این جلسه راهکارهای اجرایی در راستای ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر موردبحث و بررسی قرار گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد