تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 10:44
کد خبر : 6231

عفاف و حجاب اولویت کرسی‎های آزاداندیشی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان

عفاف و حجاب اولویت کرسی‎های آزاداندیشی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛  حمیدرضا مجتهدزاده، دبیر شورای فرهنگی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار  داشت: ۳۰ کرسی آزاداندیشی تا پایان سال‌جاری در این دانشگاه با موضوع عفاف و حجاب برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛  حمیدرضا مجتهدزاده، دبیر شورای فرهنگی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار  داشت: ۳۰ کرسی آزاداندیشی تا پایان سال‌جاری در این دانشگاه با موضوع عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

 مجتهد زاده عنوان داشت: در سطح استان لرستان ۳۱ مرکز علمی ـ کاربردی  فعال است که  هر کدام از مرکز حداقل یک کرسی آزاداندیشی تا پایان سال جاری را باید برگزار کنند.

 وی بیان داشت: کرسی‌ها آزاد اندیشی متناسب با موضوعات مختلف و رویدادهای روز در دنیا صورت می گیرند  لذا  عفاف و حجاب ازجمله موضوعاتی است که بیشترین سهم را در بین عنوان‌های کرسی‌ها ی آزاد اندیشی به خود اختصاص داده است.

 دبیر شورای فرهنگی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان خاطر نشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی جهت تحقق بخشیدن به فرمایشات  مقام معظم رهبری قدم‌های مؤثری تا کنون در این زمینه برداشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد