تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 18:21
کد خبر : 62009

عقد بیش از هزار زوج در جوار یک امامزاده در یزد/ یک مورد طلاق نداشته‌ایم

عقد بیش از هزار زوج در جوار یک امامزاده در یزد/ یک مورد طلاق نداشته‌ایم

محسن فلاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، با تقدیر از زحمات این خبرگزاری در انعکاس اخبار امامزاده سید جعفر محمد (ع) اظهار کرد: جشن پیوند آسمانی طرحی است که اوقاف و امور خیریه از چهار سال قبل برای ترویج سبک زندگی ساده، علوی و فاطمی برنامه‌ریزی کرده است. وی افزود: آستان مقدس

محسن فلاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، با تقدیر از زحمات این خبرگزاری در انعکاس اخبار امامزاده سید جعفر محمد (ع) اظهار کرد: جشن پیوند آسمانی طرحی است که اوقاف و امور خیریه از چهار سال قبل برای ترویج سبک زندگی ساده، علوی و فاطمی برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: آستان مقدس امام‌زاده سید جعفر محمد (ع) از این طرح استقبال کرد و در ابتدا مراسم عقد دایم در هر مناسبت و در هر تاریخی که زوجین مایل بودند در کنار ضریح امامزاده با اهدای سفره عقد رایگان به‌صورت ساده با حضور عاقد، عروس و داماد و خانواده هر دو برگزار می‌شد.

مدیر داخلی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد تصریح کرد: کم‌کم برنامه عقد چندین زوج در مناسبت‌های خاص باشکوه بیشتری برگزار شد که اقشار مردم با ثبت‌نام برای حضور در این مراسم استقبال کردند و در هر مراسم قریب هفت یا ۹ زوج حضور می‌یافتند.

فلاح ادامه داد: در این مراسم زوجین با امضای یک میثاق نامه، امام‌زاده سید جعفر (ع) را شاهد قرار می‌دهند تا عقد آنان تداوم یابند و از هر قشری حتی از استان‌های دیگر هم از این طرح استقبال کرده‌اند.

وی گفت: در سال گذشته قریب ۷۰۰ نفر شامل ۳۵۰ زوج در این امامزاده عقد بسته‌اند و از ابتدای این طرح در چهار سال گذشته هزار و ۱۸۰ عقد در کنار ضریح مطهر برگزارشده است که حتی یک مورد طلاق هم نداشته‌ایم.

مدیر داخلی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد بیان کرد: از طرف دفتر آستان قدس رضوی یزد و مجموعه‌های مختلف و اداره اوقاف شهرستان یزد کارت‌های هدیه به‌رسم یادبود به زوجین اهدا شد.

فلاح افزود: با یک برنامه‌ریزی از سوی آستان مقدس امامزاده سید جعفر (ع) و همکاری دفتر آستان قدس رضوی کارگاه‌های ویژه‌ای در طول سال برای زوجین با حضور مشاور خانواده برگزار می‌شود که تداوم می‌یابد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد