تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 15:32
کد خبر : 125123

نائیج پور درصدد فسخ قرارداد با نفت مسجد سلیمان

نائیج پور درصدد فسخ قرارداد با نفت مسجد سلیمان

– اخبار ورزشی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی نائیج‌پور مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بیستمین دوره لیگ برتر یکی از بازیکنانی بود که محمود فکری سرمربی این تیم به وی اتهام کم‌کاری زد و عذرش را خواست. این

– اخبار ورزشی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی نائیج‌پور مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بیستمین دوره لیگ برتر یکی از بازیکنانی بود که محمود فکری سرمربی این تیم به وی اتهام کم‌کاری زد و عذرش را خواست.

این بازیکن یک فصل دیگر با نفت قرارداد دارد، ولی نائیج‌پور درصدد فسخ قرارداد با نفت مسجدسلیمان است. در یکی از بندهای قرارداد این بازیکن قید شده که اگر نائیج‌پور تا پایان فصل ۸۵ درصد از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده باشد می‌تواند این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کند.

براساس این گزارش، مدافع فصل گذشته نفت مسجدسلیمان کمتر از ۶۰ درصد از این باشگاه پول گرفته است و می‌تواند به صورت رسمی قراردادش را فسخ کند.

نیما انتظاری و میثم تهیدست دو بازیکن دیگر نفت مسجدسلیمان هم که به آنها اتهام کم‌کاری زده شد، قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

جدایی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در گرو جلب رضایت باشگاه

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد