تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 13:08
کد خبر : 61535

برکات غدیر به نسل جوان جامعه شناسانده شود

برکات غدیر به نسل جوان جامعه شناسانده شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خواستار برنامه ریزی مناسب و صحیح برای برگزاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خواستار برنامه ریزی مناسب و صحیح برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های این ایام شد و گفت: غدیر دارای اهمیتی بسزا است لذا باید تلاش کنیم تا برکات آن را به نسل جوان جامعه بشناسانیم.

او تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و عمل به آموزه‌های دین مبین اسلام را مایه نجات بشریت از گمراهی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم راه را از بیراهه و سره را از ناسره به‌درستی تشخیص دهیم و در دام شیاطین گرفتار نشویم باید عملمان منطبق با دین مبین اسلام باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان یکی از مهم‌ترین فرایض دینی را فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: باید در جامعه دینی نسبت به عمل و اجرای صحیح این فریضه دینی توجه بیشتری صورت گیرد.

آیت‌الله شاهچراغی سه شرط بهترین امت‌ها را ایمان، امربه‌معروف و نهی از منکر برشمرد و افزود: این شروط نشان از اهمیت آن است که باید در جامعه تبیین شود.

او تصریح کرد: هر فردی باید امربه‌معروف و نهی از منکر را از خود و خانواده‌اش آغاز کند و اگر این‌گونه باشد یک امربه‌معروف و ناهی از منکر در جامعه حرف و سخنش می‌تواند اثرگذار باشد.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز در این جلسه ضمن اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: این جلسات از شأن و مقامی ویژه و اثرگذار برخوردار است؛ چراکه در آن راهکارهای عملی در موضوعات مختلف مطرح می‌شود.

انتهای پیام / ر

 تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) مایه نجات بشریت از گمراهی است

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد