تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 19:50
کد خبر : 148125

ورود ستاد امر به معروف به پرونده جمعه بازار یاسوج/تلاش جهت احقاق حقوق ۹۰۰ کسبه

ورود ستاد امر به معروف به پرونده جمعه بازار یاسوج/تلاش جهت احقاق حقوق ۹۰۰ کسبه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ نشست نمایندگان کسبه جمعه بازار شهر یاسوج با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای هم اندیشی جهت رفع مشکلات و حاشیه‌های ایجاد شده برای ۹۰۰ کسبه این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ نشست نمایندگان کسبه جمعه بازار شهر یاسوج با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای هم اندیشی جهت رفع مشکلات و حاشیه‌های ایجاد شده برای ۹۰۰ کسبه این مجموعه برگزار شد.

در این  جلسه حجت‌الاسلام‌ حمزه پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، فلسفه نظام دینی و رسولان وحی را اجرای عدالت در تمام ابعاد زندگی بشریت دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز نشات گرفته از کلام وحی و سنت رسولان الهی است؛ که در مبارزه با ظلم و ستم و بی‌عدالتی شکل گرفته است.

پیشقدم افزود: امروزه مطالبه گری یکی از راههای اجرای عدالت اداری و اجتماعی است که به برکت انقلاب اسلامی این حق در قانون برای همه آحاد جامعه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در صورتی که چنین حقی در نظام‌های پیشین کشور ایران و نظام‌هایی که هم اکنون بر دنیا حاکم است، جایگاهی ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: از آن جایی که مطالبه گری باید دارای ابعاد علمی و کارشناسی و بدون از حب و بغض شخصی در راستای احقاق حق و منافع ملی باشد تا بتواند  منجر به نتیجه شود؛ لذا در همین راستا، ستاد امر به معروف ‌و نهی از منکر استان ضمن حمایت از مطالبه‌گری در تمام عرصه ها و زمینه ها و با این دو شاخص کلی، اعلام می‌کند که در مسیر مطالبه کسبه جمعه بازار یاسوج با بررسی همه جوانب موضوع و مدارک موجود و زمینه سازی بستر لازم جهت گفت‌وگو و شنیدن نظرات مدیران و کارشناسان با نمایندگان کسبه محترم جمعه بازار، را فراهم خواهد‌کرد و مطالبه به حق کسبه محترم جمعه بازار یاسوج را پیگیری خواهد‌ کرد. 

وی گفت: ضمن دعوت کسبه جمعه بازار به آرامش و پیگیری مطالبات از طریق قانونی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای به نتیجه رساندن این موضوع و احقاق حق کسبه جمعه بازار یاسوج، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

در این نشست تیربند نماینده کسبه جمعه بازار به بیان مطالبی پرداخت و ضمن ارائه اسنادی در این زمینه به ستاد استان درخواست پیگیری موضوع را داشت. 

همچنین حجت‌الاسلام پیشقدم اعلام آمادگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در موضوع تشکیل پرونده گروه‌های مطالبه گری برای کسبه مطرح کرد و افزود: از طریق گروه های جهادی روند  این پرونده در مسیر قانون قرار گیرد و یقینا حصول نتیجه قطعی‌تر خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد