تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 15:40
کد خبر : 6151

حجاب و عفاف مهمترین عرصه مبارزه فرهنگی زنان جامعه اسلامی است / نقش مهم زنان شهیده در دوران دفاع مقدس

حجاب و عفاف مهمترین عرصه مبارزه فرهنگی زنان جامعه اسلامی است / نقش مهم زنان شهیده در دوران دفاع مقدس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام علی گلیاری در مراسم یادواره زنان شهیده ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای جبهه های نبرد حق علیه باطل و ارج نهادن به جایگاه والای زنان شهیده در دوران هشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام علی گلیاری در مراسم یادواره زنان شهیده ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای جبهه های نبرد حق علیه باطل و ارج نهادن به جایگاه والای زنان شهیده در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای زن، نمونه هایی از ایثار و شجاعت زنان این سرزمین هستند که دوشادوش مردان برای این آب و خاک افتخار آفریدند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نقش بی‌بدیل بانوان درپیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، اظهار داشت: بانوان باید بدانند که نقش آن‌ها تا زمان ظهور ادامه دارد و اگر از آن غافل شود زمینه ظهور فراهم نمی‌شود.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: رهبر انقلاب شهدای شاخص بسیج در سال ۹۶ را الگوی جدیدی را به بانوان جامعه معرفی نمودند که ضمن رعایت عفاف و حجاب و حفظ سنگر خانواده، سنگر سازی های جدیدی در عرصه های سیاسی و اجتماعی کردند.

 

وی حضور در انتخابات اصلی ترین مولفه اثبات مردم‌سالاری دانست و گفت: معنای حضور در انتخابات این است که برای ساختن ایران عزیز گام‌های استواری برداریم و اقتدار و شکوه کشور را به نمایش بگذاریم.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب در ابتدای مراسم اظهار داشت: امروز به فضل و برکت  خون شهدا ملت ما سربلند است و راه ما باید راه شهدا باشد و هر کشوری که بخواهد از بند ظالمان و ستمگران و مستکبران رهایی پیدا کند باید راه شهدا را پیشه کنند.

 

سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی تاکید کرد: تمامی کاندیداها چه در انتخابات شورا و چه در ریاست جمهوری باید در خط ولایت فقیه ، خادم ملت و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

لازم به ذکر است مراسم یادواره زنان شهیده با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب و جمعی از بسیجیان در نماز خانه سپاه این ناحیه برگزار شد.

 

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از۸۵هزار نفر جمعیت می باشد که در جریان جنگ تحمیلی بیش از۸۷۴ شهید، ۱۶۳ آزاده و یک هزار و ۴۰۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد