تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 7:08
کد خبر : 61324

رئیس قوه از کسی شکایت ندارند/ در دوره مدیریت جدید قوه نقد پذیر خواهد بود

رئیس قوه از کسی شکایت ندارند/ در دوره مدیریت جدید قوه نقد پذیر خواهد بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ هشتمین نشست خبری «غلامحسین اسماعیلی»، سخنگوی قوه قضاییه، امروز برگزار شد. سخنگوی قوه قضاییه در ابتدای جلسه عید سعید قربان و دهه ولادت، امامت و عید غدیر را تبریک گفت. وی گفت: روز خبرنگار گذشت و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ هشتمین نشست خبری «غلامحسین اسماعیلی»، سخنگوی قوه قضاییه، امروز برگزار شد.

سخنگوی قوه قضاییه در ابتدای جلسه عید سعید قربان و دهه ولادت، امامت و عید غدیر را تبریک گفت.

وی گفت: روز خبرنگار گذشت و نتوانستم در جمع شما حاضر باشم. تشکرم را از شما بزرگواران اعلام می کنم. همچنین از تلاش های موثر شما در حوزه اطلاع‌رسانی به نوبه خود تشکر جدی دارم.

وی افزود: انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است و با یک خبر آغاز شد، از سوی حق به پیامبر (ص).

سخنگوی دستگاه قضا اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و در این زمینه نقش رسانه و مطبوعات در آگاهی بخشی مهم و موثر است. بر اثر اطلاع رسانی صحیح از بروز حوادث و فجایع پیشگیری شده و حس مسئولیت برای مدیران ایجاد شده است. طبیعی است همانگونه که این حوزه نقش آفرین است در اطلاع رسانی اما شرایط حرفه ای هم دارد. تاکید می کنم بر رعایت اخلاق حرفه ای در این شغل حساس. در دوره تحول در قوه ما در پی تقویت روابط خود با اهالی رسانه هستیم. در دوره مدیریت جدید قوه نقد پذیر خواهد بود و نقد منصفانه و خیرحواهانه را با جان و دل می پذیریم و با سعه صدر از اهالی رسانه استقبال می کنیم. آقای رئیسی گفته اند شکایتی از کسی ندارند.

اسماعیلی با اشاره به مسئله حجاب گفت: همه اهتمام ما در جهت ارتقای حجاب و عفاف است هم به جهت قانونی و هم دینی. شورای عالی فرهنگی در مورد حجاب مصوباتی داشته که برای دستگاه های ۲۶گانه لازم الاجرا است اما همه این دستگاه ها وطایف خود را به خوبی انجام ندادند که اگر انجام می دادند، متدینین ما و خانواده شهدا از وضعیت حجاب گله ایی نداشتند.

خبر تکمیل می شود …

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد