تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 - 11:15
کد خبر : 61043

امام جمعه آستارا اجرای امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد

امام جمعه آستارا اجرای امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا افزود: اقدامات بسیج با همکاری نیروی انتظامی در قالب گشت های محله محور، قابل تقدیر است اما تمام اقشار مردم باید در امر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا افزود: اقدامات بسیج با همکاری نیروی انتظامی در قالب گشت های محله محور، قابل تقدیر است اما تمام اقشار مردم باید در امر به معروف و نهی از منکر پیشگام باشند.

وی اضافه کرد: حمایت دستگاه قضا از تلاش های نیروی انتظامی و بسیج ضروری است و باید مجازات سنگینی برای هنجارشکنان در نظر گرفته شود.

وی حمایت همه جانبه دستگاه دیپلماسی ایران را از شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه خواستار شد و بیان کرد: شیخ زکزاکی به عنوان اسوه مقاومت شناخته می شود و ۱۰ تا ۲۰ میلیون نفر در نیجریه به واسطه تلاش های آن شیخ بزرگوار، به مکتب اهل بیت گرایش یافته اند.

خطیب جمعه آستارا ادامه داد: دولت نیجریه از آزادی شیخ زکزاکی خودداری می کند و باید از ظرفیت فضای مجازی و تجمع های قانونی در راستای آزادی بی قید و شرط رهبر شیعیان نیجریه استفاده کرد.

حافظ نیا افزود: حرمت ایام شهادت ائمه اطهار (ع) باید حفظ شود و در روز عرفه نیز آئین قرائت دعای مخصوص آن روز، در مصلای نماز جمعه آستارا برگزار خواهد شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد