تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 12:58
کد خبر : 60992

حجاب از مسلمات کشور است

حجاب از مسلمات کشور است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به برگزاری کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام راحل در دوران دفاع مقدس اظهار کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به برگزاری کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام راحل در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: این کنگره مهرماه امسال با هدف ایجاد ارزش‌ها، پیاده کردن ارزش‌ها و حفظ و حراست از ارزش‌های به دست آمده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارزش‌های انقلاب بیان داشت: بخشی از ارزش‌ها، ارزش‌هایی هستند که در طول انقلاب به دست آمده‌اند و باید تقویت و استمرار پیدا کنند که استقلال، حاکمیت سیاسی، مردم سالاری، امنیت و… از جمله این ارزش‌ها هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: دسته دوم ارزش‌هایی هستند که باید بار دیگر بازخوانی شوند از جمله اقتصاد، عدالت و آزادی که باید در این ارزش‌ها انقلاب شود، گفتمان امام و شهدا گفتمان عدالت بود، آنها جانشان را فدا کردند تا عدالت برقرار شود و باید این ارزش‌ها را بازخوانی کنیم تا زیرسوال نرویم، متاسفانه امروز عده‌ای می‌گویند عدالت نیست، در حالی که عدالت وجود دارد.

کریمی افزود: برای کسب آزادی بهای زیادی پرداخت کردیم، ۲۳۰ هزار شهید، نیم میلیون جانباز و آزاده جان خود را فدا کردند تا آزادی کسب کنیم، متاسفانه برخی‌ها در فضای فعلی با ترویج بی‌حجابی، کشف حجاب و یا آزادی یواشکی به دنبال خدشه‌دار کردن موضوع آزادی هستند که باید این ارزش‌ها را بازسازی کنیم و اجازه تخریب این ارزش‌ها را ندهیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با رای ۹۸.۲ درصدی مردم تثبیت شد، قانون اساسی منشور انقلاب است و بر اساس قانون حجاب از مسلمات کشور است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: حفظ حجاب و پوشش اصل مسلم پذیرفته شده است و نباید به آن خدشه‌ای وارد کنیم و اجازه دهیم عده‌‌ای بخواهند به غلط بگویند حجاب آزادی نیست.

کریمی ادامه داد: در برگزاری کنگره شهدا به دنبال کار تبلیغی نیستیم، بلکه به دنبال کار تبیینی هستیم، نیاز به فضاسازی داریم که باید رسانه‌ها در این فضاسازی کمک کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد