تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 9:18
کد خبر : 6085

نامزدهای رئیس جمهوری به ارزش های اسلام و انقلاب دل بسوزانند

نامزدهای رئیس جمهوری به ارزش های اسلام و انقلاب دل بسوزانند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله نور الله طبرسی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف مازندران مهمترین معروف در هفته جاری کشور را شرکت گسترده در انتخابات دانست و افزود: هر چند مناظره روز گذشته یاس و ناامیدی مردم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله نور الله طبرسی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف مازندران مهمترین معروف در هفته جاری کشور را شرکت گسترده در انتخابات دانست و افزود: هر چند مناظره روز گذشته یاس و ناامیدی مردم را در گرفتن خدمات مطلوب از نظام بالا برده است ، اما نباید شرکت در انتخابات را فراموش کرد.
وی تاکید کرد که در این مناظره همه مردم را به هیچ گرفته اند و به ارزش های اسلامی ، امام راحل و رهبری نظام بی توجهی کردند.
وی سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران را ارزش های اسلام و خون شهدا و آرمان های آنان دانست و گفت: امروز همه باید نسبت به ناامیدی و یاسی که مناطره روز گذشته در جامعه بوجود اورده است ، در جهت جبران آن کمک کنند.
امام جمعه مرکز استان مازندران افزود: رسانه های گروهی به ویژه صدا و سیما باید تا زمان باقی مانده به روز انتخابات تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات معطوف کنند،
آیت الله طبرسی گفت: امیدواریم مقام معظم رهبری با رهنمود های اثر بخش خود با هدف حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات که تضمین کننده دوام انقلاب اسلامی است نسبت به وجود ناامیدی در جامعه جبران کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.
**کارکرد تذکر لسانی به معروف در مازندران ضعیف است
نماینده ولی فقیه در مازندران دربخش دیگری با بیان اینکه همچنان کمبود اعتبار و بی توجهی در اجرای مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان وجود دارد، گفت: امروز مسئولان به اندازه یک جلسه کارشناسی ترافیک شهری ،به ستاد امر به معروف و نهی از منکر توجه نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون توجه به مسایل و مقولات دینی و اسلامی و باور های بومی مردم در سواحل دریای خزراستان مازندران مطرح است ، اضافه کرد: همچنان وضعیت فرهنگی و دینی در سواحل دریای خزر نامطلوب است.
وی با اشاره به وجود مصوبات و اجرایی شدن آن در حوزه حل مشکلات بهداشتی ، امنیتی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در سواحل دریای خزر ، بیان داشت: به مقوله فرهنگی و دینی مناطق تفریحی و توریستی به ویژه درسواحل خزر توجه نشده است.
آیت الله طبرسی گفت: ما چندین بار اعلام کرده ایم که دریای خزر در مازندران باید ملی شود تا بودجه استانی و ملی برای اجرای مصوبات فرهنگی و دینی تخصیص بیابد ، اما اینکه چند نفر متخلف را دستگیر کنیم ، کار دیگر در حوزه امر به معروف نمی شود.
وی فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران را نیمه جان توصیف کرد و بیان داشت: ماه رمضان در پیش است اما روش مناسبی برای طرح های فرهنگی و دینی برای سواحل دریای خزر نداریم.
وی با بیان اینکه مازندران ۱۰ هزارو ۴۰۰شهید تقدیم نظام کرده است ، اعتقادات و باورهای دینی سنتی و بومی مردم نباید با بی توجهی مسئولان زیر سوال برود، گفت: توسعه فضای مجازی ول انگاری در جامعه را افزایش داده است .
امام جمعه ساری گفت: در حالی جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران پیش رو امام زمان( عج) رو سفید نیست که
دشمنان در شبکه های اجتماعی هر روز برای برهم زدن خانواده ها و ضعیف جلوه دادن اعتقادات دینی و اسلامی مردم برنامه ریزی می کنند.
آیت الله طبرسی گفت: در این شرائط باید راهکار های مناسب علیه این شبکه های اجتماعی مخرب طراحی و اجرایی کنیم.
وی در عین حال گفت: کمتر از ۳۰ درصد جامعه تحت تاثیر شبکه های اجتماعی قرار می گیرند و ما بقی افراد جامعه افراد متدین و دین مدارهستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ریشه دار بودن علویان دراین استان ،مانع نفوذ اهداف شوم شبکه های اجتماعی در مردم می شود.
مازندران ۳۳۸کیلومتر ساحل در دریای خزر در ۱۵شهرستان دارد.
سالانه بیش از ۳۰میلیون مسافر و گردشگر به مازندران سفر می کنند که بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ۹۰ درصد آنان با هدف استفاده از سواحل دریا وارد استان می شوند.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/۱۸۹۹/۶۹۹۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد