تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 21:58
کد خبر : 108357

پیام تسلیت دکتر صالحی به سردار سرلشکر محمد علی جعفری

پیام تسلیت دکتر صالحی به سردار سرلشکر محمد علی جعفری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت والده مکرمه سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیهالله (عج) و فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی به شرح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت والده مکرمه سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیهالله (عج) و فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.
 

انا لله و انا الیه راجعون سردار سرلشکر پاسدار برادر گرامی محمد علی جعفری با سلام و تحیت؛ با کمال تأسف و تألم مطلع شدم که والده معزز و مکرمه جنابعالی دعوت حق را لبیک گفته و به سرای باقی شتافته است. یقیناً تربیت فرزندانی صالح و خدوم برای ایران اسلامی که با ایثار و از خودگذشتگی تمام توان خویش را صرف پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی نموده اند، در کارنامه حسنات آن بانوی فقید ثبت خواهد شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خاندان جلیل‌القدر جعفری، از خداوند متعال برای آن بانوی مکرمه علو درجات و همنشینی با ابرار و برای خانواده و بستگان ارجمند صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد