تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 8:01
کد خبر : 60786

حضور بانوان باحجاب در جامعه پررنگ‌تر شود

حضور بانوان باحجاب در جامعه پررنگ‌تر شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر صبح امروز در آیین تجلیل از برترین‌های حجاب و عفاف طرح دادرس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جهرم با اشاره به اینکه باید در حین فعالیت‌های اجتماعی دستور خداوند در مورد حجاب و عفاف را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر صبح امروز در آیین تجلیل از برترین‌های حجاب و عفاف طرح دادرس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جهرم با اشاره به اینکه باید در حین فعالیت‌های اجتماعی دستور خداوند در مورد حجاب و عفاف را رعایت کرد، اظهار داشت: کسانی‌که شعائر دین را رعایت می‌کنند تقوای درون دارند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه شعائر اموری هستند که هر ملت به آن شناخته می‌شوند، عنوان کرد: از اموری که ملت ایران را از سایر مردم جهان متمایز می‌کند بحث حجاب و عفاف است.

وی با ارج نهادن به باور و ایمان بانوان با حجاب، تاکید کرد: آنچه که از بدحجابی در معابر و خیابان‌ها می‌گویند درست نیست و بر اساس تحقیقات ۱۰ تا ۱۵ درصد بانوان بدحجاب بوده و خود را در معرض دید قرار می‌دهند.

مدبر با اشاره به اینکه اینگونه نیست که بیشتر بانوان جامعه مشکل حجاب دارند، تصریح کرد: از رسالت‌های بانوان باتقوا نشان دادن حجاب و عفاف در جامعه بوده و در این راستا لازم است حضور آن‌ها در اجتماع محسوس باشد.

امام جمعه جهرم ادامه داد: بانوان باید با حجاب و متانت خود در عرصه اجتماع حضور پر رنگ داشته چرا که عفاف و حجاب ترویج خوبی‌ها است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد