تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 10:03
کد خبر : 60016

نقش خواهران طلبه در فریضه امر به معروف باید مورد توجه قرار گیرد

نقش خواهران طلبه در فریضه امر به معروف باید مورد توجه قرار گیرد

– اخبار استانها – به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد در جلسه با مدیر و مسئولان  حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی اظهار داشت: امروزه در جامعه ضرورت دارد از ظرفیت بزرگ حوزه‌های علمیه خواهران استفاده شود. وی افزود: نقش خواهران طلبه در جامعه پررنگ است

– اخبار استانها –

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد در جلسه با مدیر و مسئولان  حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی اظهار داشت: امروزه در جامعه ضرورت دارد از ظرفیت بزرگ حوزه‌های علمیه خواهران استفاده شود.

وی افزود: نقش خواهران طلبه در جامعه پررنگ است و بی شک می‌تواند ثمرات فراوانی را به دنبال داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه روح‌الله استان مرکزی حضور خواهران طلبه در مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را بسیار مهم برشمرد و گفت: مراکز آموزشی و علم و دانش در جامعه ما در واقع خط مقدم جبهه‌های انقلاب اسلامی هستند و خواهران طلبه می‌توانند تاثیر به سزایی داشته باشند.

آیت الله مقتدایی: خواهران طلبه با حضور در مساجد به تبلیغ دین بپردازندتهران| ساختمان جدید حوزه علمیه حضرت معصومه(س) شهرستان دماوند افتتاح شد‌احداث مجتمع‌های فرهنگی حوزه علمیه در ۲۶ استان کشور آغاز شد‌

رضوی‌راد تصریح کرد: از جمله نقش‌های مهم حوزه‌های علمیه خواهران، حضور در بطن جامعه به ویژه حضور در فضاهای عمومی جامعه بوده که این موضوع مهم در یکپارچگی و همدلی جامعه تاثیرگذار است .

وی بیان کرد: بخش‌هایی در کشور  که دارای خلا است باید پرشود که این موضوع با نقش ویژه خواهران طلاب  قابل برطرف شدن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بخشی از مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر با نقش  ویژه و کلیدی خواهران طلبه اجرایی می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد