تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 - 6:41
کد خبر : 13007

تقویت ایمان تعمیق فرهنگ حجاب را به دنبال دارد

تقویت ایمان تعمیق فرهنگ حجاب را به دنبال دارد

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و انواع تهاجم فرهنگی در جهت سست کردن بنیان خانواده ها و رواج بی حجابی، ارزش زدایی در جهت ناپاک و ناسالم جلوه دادن خانواده‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نیستند. وی

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و انواع تهاجم فرهنگی در جهت سست کردن بنیان خانواده ها و رواج بی حجابی، ارزش زدایی در جهت ناپاک و ناسالم جلوه دادن خانواده‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی با بیان اینکه دشمن موضوع اول خود را در عرصه تهاجم فرهنگی به زنان و حجاب اختصاص داده است، افزود: این امر نشان از اهمیت این مقوله دارد، چرا که نقش زنان در حفظ بنیان خانواده بسیار اساسی است و خانواده‌ها باید مراقب توطئه‌های دشمن باشند.

حجت‌الاسلام منتشلو با بیان اینکه حجاب سپری قوی در برابر شمشیرهای تهاجم فرهنگی است، بیان کرد: زن با حفظ حجاب و پوشش شرعی خود می‌تواند خانواده را استوار و پا برجا ساخته و در جامعه نیز حضور فعال داشته باشد.

وی با بیان اینکه حجاب در واقعه یک پوسته‌ای است تا عفت و ایمان و معنویت باطنی افراد در جامعه حفظ شود، افزود: تقویت ایمان تعمیق فرهنگ حجاب را به دنبال دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: هر چه قدر ایمان بالا باشد فرهنگ حجاب نیز بیشتر تعمیق می‌یابد بنابراین باید تلاش کنیم هم در خانواده و هم در جامعه موضوع ایمان و حجاب و عفاف بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد