تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 - 15:37
کد خبر : 5992

۵ میلیون نفر زیر پوشش برنامه های ستاد اقامه نماز قرار می گیرند

۵ میلیون نفر زیر پوشش برنامه های ستاد اقامه نماز قرار می گیرند

منصور سرگزی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد را بیشتر دانش آموزان و دانشجویان و گروه های مرجع اجتماعی و والدین تشکیل می دهند چرا که اثرگذاری آنان در جامعه نمود بیشتری دارد.وی ادامه داد: هدف ستاد اقامه نماز از اجرای این برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و اجتماعی

منصور سرگزی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد را بیشتر دانش آموزان و دانشجویان و گروه های مرجع اجتماعی و والدین تشکیل می دهند چرا که اثرگذاری آنان در جامعه نمود بیشتری دارد.
وی ادامه داد: هدف ستاد اقامه نماز از اجرای این برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و اجتماعی در کشور، اشاعه فرهنگ نماز است.
وی اضافه کرد: در همین راستا اکنون شاهد برگزاری گردهمایی کارشناسان فرهنگی آموزشی در بندرعباس برای انتخاب و فراهم کردن بهترین شیوه های ترویج نماز هستیم.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز افزود: رویکردهای مهمی برای رسیدن به هدف گفته شده از سوی این ستاد اتخاذ شده که در چهار رویکرد اصلی خلاصه می شود.
سرگزی خاطر نشان کرد: یک رویکرد، ترویج و توسعه فرهنگی نماز و برنامه هایی است که همه افراد جامعه را در برمی گیرد.
وی ادامه داد: در این بخش می توان به برگزاری جشنواره ها و رقابت های مختلف فرهنگی و اجلاس های سراسری و استانی نماز اشاره کرد.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز یادآورشد: رویکرد دیگر زمینه سازی برای حضور گسترده تر و موثرتر نوجوانان و جوانان در فعالیت های فرهنگی مرتبط با نماز بوده که از سال گذشته آغاز شده است.
سرگزی عنوان کرد: برگزاری نشست های مختلف و متعدد نماز و نمازشناسی، دعوت همسالان به نماز، تولید محتوا و آثار با موضوع نماز به عنوان رویکرد دیگر مورد توجه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: آموزش و توانمندسازی گروه های مرجع اجتماعی برای کودکان تا جوانان، آموزش شیوه های دعوت به نماز به والدین، آموزش مدیران و مربیان مهدهای کودک و مدارس، جذاب سازی برنامه های نمازجماعت در مدارس و آموزش امامان جماعت مدارس به عنوان یکی دیگر از رویکردهای مهم مورد توجه قرار دارد.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز گفت: فضای مجازی و تولید محتوا برای آن مورد توجه این ستاد قرار داشته و بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و فضای مجازی به میزبانی هرمزگان در سه ماهه سوم سال جاری برگزار می شود.
سرگزی خاطر نشان کرد: اهدافی همچون ایجاد نهضت تولید محتوا با موضوع نماز برای فضای مجازی و شبکه میلیونی از کاربران حوزه فضای مجازی برای نماز و یاوران نماز در آن فضا، در اجلاس پیش رو مدنظر ستاد اقامه نماز است.
۳۲۱۹/۶۰۴۸/۱۷۷۲
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: مجید ملازاده

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد