تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 16:58
کد خبر : 59397

هیچ‌گونه نظارتی بر ولنگاری‌ها نیست!

هیچ‌گونه نظارتی بر ولنگاری‌ها نیست!

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-  میرحسین قلی‌زاده؛* سازمان گردشگری چگونه به تور‌های مختلط مجوز داده و چرا هیچ گونه نظارتی از سوی دولت بر این تورها وجود ندارد؟  امام جمعه شهرستان آمل و نماینده ولی فقیه در استان که مسئول ستاد امر به معروف نیز می‌باشند، چرا نسبت به این ولنگاری‌های فرهنگی واکنشی نشان نمی‌دهند؟ شهرداری و اداره

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-  میرحسین قلی‌زاده؛* سازمان گردشگری چگونه به تور‌های مختلط مجوز داده و چرا هیچ گونه نظارتی از سوی دولت بر این تورها وجود ندارد؟

 امام جمعه شهرستان آمل و نماینده ولی فقیه در استان که مسئول ستاد امر به معروف نیز می‌باشند، چرا نسبت به این ولنگاری‌های فرهنگی واکنشی نشان نمی‌دهند؟ شهرداری و اداره فرهنگ آمل که در زمینه فعالیت فرهنگی هنرشان تنها برگزاری کنسرت است، در مورد فرهنگ شهرستان و مقابله با این ابتذالات اخلاقی اقدامی انجام نمی‌دهند؟

بعد از ماجرای سدلفور و تجمع شیطان پرستان در ارتفاعات جاده هراز آمل، ادامه دار بودن فعالیت تور‌های گردشگری با شرایط خلاف شرع و اخلاق اسلامی و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به هیچ وجه نمی‌تواند اتفاقی باشد و حتما مقاصد شومی در پی دارند، منتها مسئولین شهرستان و استان واکنش مناسبی ندارند.

نتیجه این انفعال و عدم نظارت نهاد‌های دولتی و غیر دولتی، منجربه ابتذال فرهنگ و مذهب شهرستان آمل و استان مازندران می‌شود.   * امیرحسین قلی‌زاده، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله آملی انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد