تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 6:21
کد خبر : 5927

جلوی اظهار نظر و جلسات دانشجویی گرفته می شود/ مسئولین دانشگاه نباید بردهای دانشجویی را تعطیل کنند

جلوی اظهار نظر و جلسات دانشجویی گرفته می شود/ مسئولین دانشگاه نباید بردهای دانشجویی را تعطیل کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیک دانشجو حجت الاسلام و المسلمین چهری مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظهر امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۶ پس از اقامه نماز ظهر مطالب بسیار مهم و کلیدی را در بین نمازگزاران و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیک دانشجو حجت الاسلام و المسلمین چهری مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظهر امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۶ پس از اقامه نماز ظهر مطالب بسیار مهم و کلیدی را در بین نمازگزاران و کارکنان دانشگاه مطرح نمودند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دیروز با معلمان اشاره کرده و گفتند: داستان سند ۲۰۳۰ یونسکو چیست؟ مطالعه ای که بنده پیرامون آن داشته ام اینست که این سند در سال ۲۰۱۵ میلادی در سازمان ملل نوشته شد، این سند ۱۷ هدف اصلی دارد، ۱۶۹ ویژگی مهم و اهداف ویژه.

وی در ادامه گفت: یونسکو یک نهاد بین المللی می باشد که در امر آموزش شناخته شده است و این سند ۲۰۳۰، سند توسعه پایدار است که یونسکو آن را در سه بخش تبیین کرده؛ هدایت و هماهنگی، نظارت و گزارش دهی و ارتقاء ظرفیت. در این سه حوزه دولت ها موظف شده اند که یکسری موارد را رعایت و انجام دهند، مخصوصا در موارد آموزش عالی، سلامت و حقوق شهروندی. قابل توجه است که عزیزان ما رفتند و این سند را امضاء کردند، توجه داشته باشید که فشارها وتصویب قطع نامه ها علیه ملت ایران از همین سندها رقم می خورد.

دو مسئله اصلی وجود دارد: چگونگی اجرای این سند است و دو محتوای این سند چیست؟ محتوای این سند متاسفانه بیان می کند که هرگونه نگاه تربیتی دینی در مدرسه و دانشگاه باید حذف و برداشته شود از این مهمتر اینست که آموزش مسائل جنسی باید برای کودکان که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند انجام شود. نتیجه اش چه می شود؟ می شود نگاه های لیبرالیستی و نگاه های شهوت پرستانه در بین جوانان ما.

حرف دیگری که در این سند می زنند این است که می گویند ما میخواهیم تبعیض و اختلاف را از بین خوانواده ها برداریم. می دانید منظور از این رفع تحریم ها و تبعیض ها چیست؟ می گویند که می خواهیم به اقشار محروم کمک کنیم اما نکته ی مهم اینجاست که تعریفشان ازکمک به قشر محروم، کمک کردن به مسایل غیراخلاقی می باشد و دولت ها مکلف اند که به آنها کمک کنند.

نکته ی مهم دیگری که در این سند مطرح است، این است که می گویند ما باید از حقوق خانواده ها دفاع کنیم و مکلف به رعایت آن باشیم اما منظور آنها از تعریف خانواده چیز دیگری است، آنها می گویند که سه نوع خانواده داریم: خوانواده ای متشکل از مرد و زن و دو خانواده دیگر خانواده هایی هستند که از مفاهیم و مصادیق غیراخلاقی بهره می برند. این ها را ما امضاء کردیم، مقام معظم رهبری هم که می گویند من گله مند هستم، از این مسایل است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه در ادامه به انتخابات پیشرو اشاره کرده و بیان داشتند: کم کم به زمان انتخابات نزدیک می شویم، نکته ای را لازم می دانم که به مسئولین دانشگاه بگویم و آن این است که جلوی اظهارنظر قشر دانشجو و به طور کلی تمام اقشار جامعه نباید گرفته شود. طبق فرمایش مقام معظم رهبری، این دوران، دوران نخبه پروری سیاسی است. شما مسئولین کمک کنید، نظارت کنید، اجازه دهید تا قشر دانشجو اظهارنظر کنند. شنیده شده است که یکسری فشارها باعث شده که جلسات نیروهای ارزشی ما تعطیل شود البته بنده فکر می کنم که این فشارها از خارج دانشگاه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین چهری مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفتند که اگر جلوی جلسات نیروهای ارزشی گرفته شود و بردها تعطیل شوند، بدانید که این حرکت بدون پاسخ نخواهد ماند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد