تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 10:07
کد خبر : 59165

ترویج فرهنگ برهنگی توطئه دشمن در مقابله با حجاب بانوان ایرانی است

ترویج فرهنگ برهنگی توطئه دشمن در مقابله با حجاب بانوان ایرانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام سید علی رضا آرامی امام‌جمعه گرمسار در مراسم تجمع مردمی حجاب و عفاف در میدان امام خمینی (ره) گرمسار با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های متعددی را برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام سید علی رضا آرامی امام‌جمعه گرمسار در مراسم تجمع مردمی حجاب و عفاف در میدان امام خمینی (ره) گرمسار با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های متعددی را برای تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی وارد کرده‌اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست سنگینی که در مرز‌های ایران متحمل شدند متوجه شدند که مردم ما را نمی‌توانند به زانو در آورند لذا برای تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برنامه‌ریزی کردند.

وی با بیان اینکه تیر ضد فرهنگی دشمنان حجاب بانوان ایرانی را نشانه گرفته است، افزود: امروز بانوان مسلمان ایرانی همواره با حضور خود در صحنه‌های ملی و انقلابی حماسه آفرینی کردند و مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان جهان اسلام زدند.

امام جمعه گرمسار با تاکید بر لزوم مقابله با دشمنان در عرصه فرهنگی، تصریح کرد: دشمنان همواره در کمین هستند و از هر فرصتی برای تضعیف و تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان در صدد حذف حجاب در بانوان هستند، خاطرنشان کرد: حذف حجاب بانوان به منزله شکست بنیان خانواده و عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی و آینده‌سازان کشور است.

حجت الاسلام سید علی رضا آرامی با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر دشمنان و توطئه‌هایشان به خصوص در حوزه حجاب و عفاف،بیان کرد: حفظ حجاب بانوان در اسلام سفارش شده است و باید به این امر توجه ویژه شود.

انتهای پیام / م

ضرورت هوشیاری بانوان ایرانی در حفظ حجاب

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد