تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 8:46
کد خبر : 58998

تجمع عفاف و حجاب با حضور یک میلیون و هفتصد هزار نفر در ۴۰۰ شهر برگزار می‌شود

تجمع عفاف و حجاب با حضور یک میلیون و هفتصد هزار نفر در ۴۰۰ شهر برگزار می‌شود

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان از تجمع بزرگ عفاف و حجاب در سراسر کشور خبر داد و عنوان کرد: تجمع بزرگ حجاب و عفاف در ۴۰۰ شهر فردا پنجشنبه ۲۰ تیر

 تجمع بزرگ عفاف و حجاب با حضور یک میلیون و هفتصد هزار نفر در ۴۰۰ شهر برگزار می‌شودبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان از تجمع بزرگ عفاف و حجاب در سراسر کشور خبر داد و عنوان کرد: تجمع بزرگ حجاب و عفاف در ۴۰۰ شهر فردا پنجشنبه ۲۰ تیر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
اصلانی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر با شعار «حجاب حافظ حریم خانواده» در این تجمع حضور خواهند داشت.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، درباره هدف از برگزاری این تجمعات، اظهار کرد: هدف از برگزاری این تجمعات تعمیق گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و نمایش قدرت نرم انقلاب اسلامی است که نشان دهد پایه‌های دینی مردم بسیار قوی و حجاب و عفاف برای آن‌ها اهمیت دارد بنابراین مسئولان باید درباره تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف به وظایف خود عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد مردمی عفاف و حجاب روز جمعه ۲۱ تیر در نماز جمعه‌های سراسر کشور حضور گسترده خواهند داشت که به قرائت بیانه، درخواست و مطالبات مردمی با یاد شهیدان و بازخوانی وصیت‌نامه آن‌ها و ارائه گزارشی از فعالیت‌های عفاف و حجاب در این مراسم باشکوه عبادی سیاسی خواهند پرداخت.
مسئول بسیج جامعه زنان، در پایان افزود: در روز‌های پایانی هفته عفاف و حجاب هستیم و از همه کسانی که در این هفته برای برگزاری ویژه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب شرکت داشتند تقدیر و تشکرمی کنم.    

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد