تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 5:49
کد خبر : 58960

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی حجاب و عفاف در تفرش/راهپیمایی حمایت از حریم خانواده در تفرش برگزار می‌شود

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی حجاب و عفاف در تفرش/راهپیمایی حمایت از حریم خانواده در تفرش برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دیار آفتاب؛ گفت: هم‌زمان با هفته حجاب و عفاف و با تصمیم ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان دبیرخانه دائمی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دیار آفتاب؛ گفت: هم‌زمان با هفته حجاب و عفاف و با تصمیم ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان دبیرخانه دائمی حجاب و عفاف در تفرش تحت نظر این ستاد راه‌اندازی می‌شود.

صادقی اظهار کرد: این اقدام به‌منظور لزوم ادامه فعالیت و برنامه‌ریزی مستمر در خصوص مقوله‌های حجاب و عفاف در سطح شهرستان و با همکاری و حمایت‌های مالی و فکری نهادهای فرهنگی و خیرین در سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی تشکل‌های مردم‌نهاد در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان افزود: اقدامات لازم و هماهنگی با نهادهای حقوقی و اداری برای تشکیل این تشکل‌های مردم‌نهاد در سطح شهرستان انجام‌شده است و افراد علاقه‌مند می‌توانند جهت راه‌اندازی این تشکل‌های مردم‌نهاد به ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان تفرش مراجعه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش، تحلیل، برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در خصوص ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان را از مهم‌ترین اهداف اجرایی این تشکل‌های مردم‌نهاد عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایت از حریم خانواده، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی پس از نماز جمعه این هفته (۲۱ تیرماه) در تفرش برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد