تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 10:56
کد خبر : 58742

۱۹ تجمع خانوادگی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

۱۹ تجمع خانوادگی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از آذربایجان غربی، سیدهادی طباطبایی، سرپرست اداره کل فرهنگی – اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۶ تیر ماه، در سومین جلسه تخصصی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی که در دو محور عفاف و حجاب و حقوق شهروندی

برگزاری ۱۹ تجمع خانوادگی هفته عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از آذربایجان غربی، سیدهادی طباطبایی، سرپرست اداره کل فرهنگی – اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۶ تیر ماه، در سومین جلسه تخصصی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی که در دو محور عفاف و حجاب و حقوق شهروندی برگزار شد، گفت: ۱۹ تجمع خانوادگی هفته عفاف و حجاب در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این گردهمایی و تجمع همزمان با هفته عفاف و حجاب و در راستای نهادینه کردن حجاب اسلامی در جامعه و حمایت از فریضه حجاب و عفاف برگزار می‌شود که در ارومیه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۹ عصر در پارک ائللرباغی برگزار خواهد شد.

نگاه به فریضه عفاف و حجاب تنها مختص زنان نباشد

پریسا علیلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌ریزی و ترویج عفاف و حجاب از برنامه‌های ذاتی این اداره کل به‌حساب می‌آید، گفت: نگاه به فریضه عفاف و حجاب نباید تنها مختص زنان باشد و باید به‌صورت کلی و برای خانواده‌ها در نظر گرفته و برنامه‌ریزی به‌صورت واقع‌بینانه و به دور از افراط و تفریط صورت گیرد.

علیلو با بیان اینکه باید به دنبال ارائه پوشش های اسلامی و برندسازی در این خصوص باشیم، افزود: ذات انسان به دنبال زیبایی و انتخاب زیباترین‌هاست، لذا باید در این خصوص و برای ارائه طرح‌های پوششی و اسلامی کارآفرینان و زنان فعال در زمینه طراحی، پوشش‌های اسلامی شناسایی، تقویت و حمایت شوند.

لازم به ذکر است، بررسی و هماهنگی دستورالعمل اجرایی براساس عناوین هفته عفاف و حجاب و انجام هماهنگی و تسهیل برگزاری اجتماع بزرگ و مردمی میراث ایرانی، گرایش جهانی به‌صورت همزمان و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی دو موضوع مورد بحث در این جلسه بود.

گفتنی است، در این جلسه، برنامه‌های اجرایی هفته عفاف و حجاب اعلام و درخصوص هرچه‌بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد