تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1398 - 10:31
کد خبر : 58590

مسؤولان برای انجام وظایفشان بر مردم منت نگذارند

مسؤولان برای انجام وظایفشان بر مردم منت نگذارند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید زحمتکش ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان مسؤولان برای انجام‌وظیفه خود نباید منتی سر مردم بگذارند، اظهار کرد: کسی که زیر پرچم ولایت‌فقیه دارای مسؤولیت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید زحمتکش ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان مسؤولان برای انجام‌وظیفه خود نباید منتی سر مردم بگذارند، اظهار کرد: کسی که زیر پرچم ولایت‌فقیه دارای مسؤولیت است نباید برای انجام‌وظیفه و خدمت به مردم منت گذاشته و بیت‌المال را غارت کند.

وی با اشاره به وظایف مسؤولان در قبال مردم گفت: در حکومت اسلامی مردم رکن اساسی نظام هستند و مسؤولی که با رأی مردم به پست و مقام رسیده نباید جامعه را فراموش کرده و با اختلاس برای خود اموال جمع کند‌.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه دشمن با از بین بردن حجاب سعی در منحرف کردن جامعه دارد، تصریح کرد: با برگزاری جلسات نمی‌شود وضعیت حجاب را درست کرد و برای انجام این کار باید کار عملی انجام شود زیرا در شرایط کنونی هر فردی که امربه‌معروف و نهی از منکر می‌کند عده‌ای از مردم با او برخورد می‌کنند.

زحمتکش با انتقاد از صداوسیما در قبال وضعیت حجاب در جامعه بیان کرد: صداوسیما باید به معارف دین توجه کند و به‌جای تبلیغات مختلف مواد غذایی به تبلیغ حجاب در جامعه پرداخته و دختران و پسران را به رعایت حجاب با پخش و ساخت  برنامه‌های فرهنگی ترغیب کند.

وی با تأکید بر انجام فریضه امربه‌معروف و‌ نهی از منکر در جامعه گفت: تکالیف دین فقط نماز روزه و زکات دادن نیست و بر روم باید برای ارتقاء وضعیت حجاب جامعه امربه‌معروف کرده و در مقابل سخن‌های ناروا و تهدیدها مقابله و ایستادگی کنند.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با اشاره بن ابعاد مختلف حج در بین جوامع مسلمان افزود: مردم باید در هر شرایطی فریضه حج را انجام داده زیرا انجام این کار باعث وحدت مسلمین، دفاع از مظلوم و برائت از مشرکین می‌شود.

زحمتکش با بیان اینکه پروردگار در روز قیامت به مقام دنیوی انسان توجه ای ندارد، اظهار کرد: انسان در اوج قدرت و مدیریت باید به مردم خدمت کند زیرا خدا در روز قیامت با کسی تعارف نداشته و فقط به اعمال  او در دنیا نگاه می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی انسان‌های با کرامت گفت: اولین ویژگی انسان با کرامت ایثارگری و خدمت به مردم زبان شوق داشتن مشکلات مردم را قبل از سؤال حل کردن رسیدگی کردن است زیرا خدا می‌خواهد انسان‌ها کریم بوده و زیر بار ذلت و بردگی نروند.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه، با تأکید بر انجام تکلیف‌های الهی توسط انسان گفت: پروردگار تکالیفی ازجمله نماز، روضه و‌ ذکات برای انسان در نظر گرفته است و اگر انسان‌ها به آن توجه و به‌درستی به عمل و عبادت کنند به سعادت اخروی و دنیوی می‌رسد.

زحمتکش با اذعان به اینکه اهانت به مقدسات باعث ناامیدی مردم نسبت به جامعه می‌شود، تصریح کرد: افرادی در کنار تکلیف گریزی به مقدسات توهین کرده و واجبات دینی را به سخره می‌گیرند و این افراد قطعاً در قیامت دچار عذاب می‌شوند زیرا  با اعمال خود باعث ناامیدی مردم نسبت به دین می‌شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد