تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 4:52
کد خبر : 58127

نشست تخصصی برهان برگزار می‌شود/ فراخوان ارسال مقالات دانشجویی در چهار حوزه

نشست تخصصی برهان برگزار می‌شود/ فراخوان ارسال مقالات دانشجویی در چهار حوزه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی برهان در چهار بخش فرهنگی، سیاسی، زنان و عمومی بررسی شامل نقد بستر‌های اعتراض مدنی به عنوان وجهی از مشارکت مردمی صدای یک معترض، جایگاه آرمان آزادی در منظومه مردم سالاری، جوانان، چالش و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی برهان در چهار بخش فرهنگی، سیاسی، زنان و عمومی بررسی شامل نقد بستر‌های اعتراض مدنی به عنوان وجهی از مشارکت مردمی صدای یک معترض، جایگاه آرمان آزادی در منظومه مردم سالاری، جوانان، چالش و دانشگاه اسلامی و زنان و مجلس شورای اسلامی همزمان با نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در بخش مشارکت مردمی صدای یک معترض، جایگاه آرمان آزادی نشست تخصصی برهان می‌توانند مطالب خود را با موضوع مقایسه تطبیقی جایگاه اعتراضات مردمی در حکومت حضرت علی و نظام ولایت فقیه در دوران معاصر، ساختار‌های قانونی موجود برای بیان اعتراض؛ چالش و نحوه برگزاری تجمع و تحصن، بررسی کارآمدی مرجع رسیدگی به شکایت از نهاد‌های رسمی مانند کمیسیون اصل ۹۰، نحوه جریان سازی رسانه‌ای و پیگیری مطالبات، طرح راهکار مناسب در ارتباط و اقناع معترضین با نگاه به یک نمونه موفق ایجاد شده در تجربه جهانی و تاریخی، تحلیل اعتراضات دی ماه سال ۹۶؛ ریشه‌ها و پیامد‌های آن، بررسی نحوه برخورد حکومت با معترضین و رفتارشناسی معترضین و تحلیل اعتراضات فرانسه؛ ریشه و پیامد‌های آن و بررسی نحوه برخورد حکومت با معترضین ارائه کنند.   نشست تخصصی برهان برگزار می‌شود/ فراخوان ارسال مقالات دانشجویی در ۴ حوزه

همچنین علاقمندان به شرکت در بخش زنان و مجلس شورای اسلامی می‌توانند مطالب خود را با موضوع بررسی وضعیت زنان در مجالس کشور‌های جهان به همراه شناسایی نقاط قوت و ضعف، بررسی منظومه فکری رهبری و امام خمینی در رابطه با حضور زنان در مناصب سیاسی، بررسی ابزار‌های مجلس شورای اسلامی در تحقق مطالبات زنان و ارائه مدل پیشنهادی برای پیگیری موثر مطالبات، بررسی جایگاه و عملکرد فراکسیون زنان و فراکسیون خانواده در مجلس شورای اسلامی به همراه آسیب شناسی، تاریخچه حضور نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی و آسیب شناسی کمی و کیفی این حضور و چگونگی افزایش حضور و اثرگذاری نمایندگان در مجلس؛ بررسی راهکار حضور درصدی با ارائه مدل جایگزین ارائه کنند.   نشست تخصصی برهان برگزار می‌شود/ فراخوان ارسال مقالات دانشجویی در ۴ حوزه
علاقمندان به شرکت در بخش جوانان، چالش‌ها و دانشگاه اسلامی نیز می‌توانند مطالب خود را با موضوع چرایی نرسیدن علوم انسانی اسلامی از مرحله تئوری به عمل، آسیب شناسی ناکارآمدی خدمات مراکز مشاوره دانشجویی به دانشجویان در دانشگاهها، آسیب شناسی نقش تربیتی اساتید، بررسی تطبیقی پوشش دانشجویان در دانشگاه‌های جهان اسلام و ارائه یک مدل صحیح پوشش در محیط دانشگاه اسلامی، مدل مطلوب امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه و سرمایه‌های فرهنگی (مسجد، خوابگاه و خیریه‌های دانشجویی) مغفول مانده دانشگاه در ایجاد نشاط ارائه کنند.   نشست تخصصی برهان برگزار می‌شود/ فراخوان ارسال مقالات دانشجویی در ۴ حوزه   دانشجویان می‌توانند در بخش جایگاه آرمان آزادی در منظومه مردم سالاری نیز مطالب خود را با موضوع حق تعیین سرنوشت برای مردم در حاکمیت اسلامی از چه راه‌هایی و با چه ابزار‌هایی محقق می‌شود؟، اصل امر به معروف و نهی از منکر در تحقق آزادی‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه چگونه تعریف می‌شود؟، محدودیت‌های آزادی در عرصه بیان، اندیشه، اجتماع و اقتصاد در مناطق اسلامی چیست؟، نقش نهاد‌های سیاست گذار در مدرسه، دانشگاه و حوزه در ترویج آزادی‌های اجتماعی، سیاسی و اسلامی چیست؟ و نقش تشکل‌های دانشجویی در مقایسه با مساجد، سمن ها، رسانه‌ها و احزاب در استیفای آزادی‌های مشروع چیست؟ ارائه کنند.   نشست تخصصی برهان برگزار می‌شود/ فراخوان ارسال مقالات دانشجویی در ۴ حوزه
مسئولین سیاسی که داوطلب شرکت در نشست تخصصی برهان هستند جهت اخذ مهلت سخنرانی باید چکیده مطلب خود با موضوعات فوق را تا تاریخ ۲۰ تیرماه به آیدی borhan ۳۰ ya ۳۰@ ارسال کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد